مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه برش پلاسما

///دستگاه برش پلاسما

دستگاه برش پلاسما

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه برش پلاسما

 

دستگاه لیزر دستگاه برش پلاسما، با دینامیک بالا مخصوص برش انواع فلزات به روش اقتصادی با دقت و سرعت بالا می باشد. پلاسما یکی از حالت های ماده مثل جامد، مایع و گاز است. در واقع حالت چهارم ماده پلاسما شبیه گاز میباشد که از اتم هایی تشکیل شده است که همه یا مقداری از الکترونهای خود را از دست داده‌اند که در اصطلاح می گویند یونیزه شده اند. با حرارت دادن ماده مولکول ها لرزش بیشتری پیدا می کنند و با سرعت حرکت آنها زیاد می شود. زمانیکه یک ماده جامد حرارت داده می شود، مولکول ها با شدت بیشتری به لرزش در می آیند. بنابراین ماده از حالت جامد به مایع تبدیل شده و مولکول ها حرکت می کنند و به یکدیگر برخورد می کنند. با زیاد شدن انرژی و دمای بیشتر حرکت مولکول ها سریع تر و شدیدتر شده و در نتیجه با شدت بیشتری با هم تماس پیدا می کنند، تا جایی که از هم جدا شده و به شکل گاز در می آیند. اگر انرژی داده شده به گاز از این مقدار بیشتر شود، مولکول ها باز هم سریع تر حرکت کرده و در نتیجه شدت برخوردها باز هم بیشتر شده و گاز به پلاسما تبدیل می شود. وقتی ماده به حالت پلاسما تبدیل می شود، برخورد مابین مولکول ها به حدی زیاد می شود که اول، مولکول ها شکسته می شوند و به اتم های مجزا تبدیل شده و بعد از آن الکترون های لایه بیرونی بعضی از اتم ها از آنها جدا می شوند. هنگامیکه تعداد خاصی از اتم ها الکترون های خود را از دست می دهند و به یون تبدیل می شوند، گاز به حالت پلاسما تغییر حالت می دهد.

بیشترین مواد در جهان در حالت پلاسما می باشند، مانند خورشید که از پلاسما تشکیل شده است. پلاسما بسیار گرم می باشد به طوریکه می توان آن را در میدان مغناطیسی به دام انداخت. از همین خاصیت در دستگاه برش پلاسما استفاده می شود.

( دستگاه برش پلاسما )

 

 

دستگاه برش پلاسما

plasma – cutting

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button