مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ماشین های برش لیزری

///ماشین های برش لیزری

ماشین های برش لیزری

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

ماشین های برش لیزری

 

دستگاه لیزردستگاه های برش لیزری برای سازندگان فلزات این امکان را ایجاد می کند که صفحه های فلزی با کیفیت بالا و ظرافت کاری بسیار دقیق بسازند. زمانیکه لیزر با قدرت زیاد در حال برش است، مواد اضافی آن سوخته ، ذوب و یا تبخیر می شوند . یک موتور هم که با فشار بالا، گاز را به اطراف پخش می کند، اضافه ی این مواد را به بیرون از صفحه پرتاب می کند تا نتیجه کار تمیز دیده شود.

دو نوع از این ماشین هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، CO2 و Nd:YAG هستند. دستگاه برش لیزری co2 یکی از اولین دستگاه ها در این صنعت می باشد که بازدهی در حدود ۲۰ درصد دارد. در حالیکه Nd:YAG جای ثابتی دارد و در دستگاه، کریستال و شیشه به کار می برید. Nd:YAG ها فلزات و دیگر فرآورده های کارخانه ی فلزی را برش می دهند.

مزایای دستگاه های برش با لیزر

در این روش جدید زمانی که برای برش قطعات فلزی اقدام می شود، فواید قابل توجه ای بدست می آید. از نکات مثبت دیگر آن کار کردن خیلی آرام و بی سروصدا دستگاه می باشد. امنیت دستگاه به حدی بالاست که احتمال وقوع حادثه به صفر رسیده است.

ماشین های برش لیزری به ابزار های لمسی کامپیوتری تجهیز می باشند و کاربر می تواند طراحی ثانویه خود را بر روی طرح های اولیه اعمال و محصولی به صورت انبوه بسازد. این فناوری به دلیل سرعت و امنیت بالا، سریعا پیشرفت می کند. کاربر می تواند با قرار دادن موجودی های خود در دستگاه، چندین کار را با یک دستور اجرا کند.

نکات قابل توجه دستگاه های برش لیزری

ماشین های برش لیزری در برابر فلزاتی که نور را منعکس می کند و بازتاب می دهد مانند مس و آلومینیوم، مناسب نیست و به خوبی کار نمی کند. چون این فلزات، نور لیزر را منعکس و گرمای آن را جذب می کند و مستلزم پرتو های پر انرژی زیادی می باشد تا بتوانیم آن ها را برش بزنیم.

 

 

ماشین های برش لیزری

Laser cutting machine

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button