مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

فرآیند برش پلاسما

///فرآیند برش پلاسما

فرآیند برش پلاسما

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

فرآیند برش پلاسما

 

دستگاه لیزر : فرآیند برش پلاسما روی هر نوع فلز رسانا ، فولاد نرم ، آلومینیوم ، فولاد ضدزنگ یا همان استاینلس استیل و . . .  می تواند ایجاد شود. حداکثر عمق برش در فلزات غیر آهنی یک اینچ است. برخورد این یون ها با قطعه ای که زیر کار قرار گرفته تولید گرمای بسیار زیادی می کند که موجب ذوب شدن محل برخورد می گردد و چون این یون ها دارای سرعت زیادی می باشند به صورت خودکار مذاب از سطح رها می گردند. از مزایای دیگر استفاده از برش پلاسما می توانیم به عدم نیاز به مهارت اپراتور،  نسبت به هوابرش اشاره کنیم. اگر در هوابرش سرعت جلو رفتن توسط اپراتور به شکل متناسبی انتخاب نشود باعث باعث اکسید شدن قطعه کار می شود ولی در مورد برش پلاسما انتخاب جلو رفتن نا متناسب اثر کمتری روی قطعه کار دارد.می گذارد.

بنابراین در  تعریف کلی که از پلاسما باید گفت این است، پلاسما حالت چهارمی از ماده است که دانش امروزی نتوانسته آنها را جزء سه حالت دیگر به حساب آورد و مجبور است آن را حالت مستقلی بداند. این ماده با ماهیت محیط یونیزه، ترکیبی از یون های مثبت و الکترون با غلظت معین است که مقدار الکترونها و یونهای مثبت در یک محیط پلاسما تقریبا برابر می باشد و حالت پلاسمای مواد، تقریبا دارای حالت شبه خنثایی می باشد.

 ساختمان داخلی یک برش دهنده ی پلاسمایی:

برش دهنده های پلاسمایی در شکل ها و ساختارهای گوناگونی تولید شده است . در حال حاضر بازو های روباتی غول پیکر و یا کوچکی در کارخانه ها وجود دارد که توانایی ایجاد برش های بسیار کوچک و دقیق را دارد.

در فرآیند برش پلاسما زمانیکه که تغذیه به الکترود منفی متصل می شود و نوک نازل بر روی فلز قرار می گیرد، یک مدار (Circuit) بسته ایجاد می شود و یک جرقه ی قوی بین الکترود و فلز به وجود می آید. در این زمان می باشد که گاز به داخل کانال فرستاده شده و تا موقعی که به حالت چهارم ماده تبدیل شود در آنجا ثابت می ماند. این واکنش جریانی از پلاسما را به وجود می آورد که دمای آن به حدود ° ۲۰,۰۰۰C و سرعت آن به سرعتی نزدیک به سرعت صوت می رسد.

( فرآیند برش پلاسما )

 

فرآیند برش پلاسما

plasma-process

 

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button