مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ساختمان دستگاه برش پلاسما

///ساختمان دستگاه برش پلاسما

ساختمان دستگاه برش پلاسما

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 ساختمان دستگاه برش پلاسما

دستگاه لیزر : ساختمان دستگاه برش پلاسما به گونه ای می باشد که در آن خود پلاسما هم توانایی هدایت الکتریسیته را دارد و تا زمانی که منبع جریان به الکترود وصل و قوس الکتریکی برقرار است، عمل برش و ذوب کردن فلز صورت می گیرد. در زمان انجام برش، با توجه به اینکه پلاسما طبیعت غیر قابل پیش بینی دارد احتمال وقوع اکسید شدن را نازل و پایین آمدن بازده دستگاه را تخمین می زنیم. و باید بدانیم که در  اطراف محل اتصال آن را مقداری گاز محافظ (shielding gas) فراگرفته است.

قوس (Arc) برش پلاسما در ساختمان دستگاه برش پلاسما

کار پلاسما در ساختمان دستگاه برش پلاسما، هادی بودن جریان الکتریسته می باشد. با واردکردن انرژی الکتریکی از طریق یک الکترود (عنصر فلزی Hafnium یا تنگستن‌ Tungsten)، گاز حالت خود را از دست داده و هادی الکتریسیته می گردد. با افزایش مقدار انرژی قوس پلاسمای داغ ایجاد می شود. ماشین برش پلاسما با جمع کردن (منقبض کردن) قوس شکل میگیرد و فشردن آن از طریق یک محیط متمرکز (یعنی نازل) این انرژی قوی را کنترل می کند. با بالا رفتن فشار هوا و  شدت ولتاژ، قوس داغ تر شده و قابلیت بریدن فلزات ضخیم تر را با کمترین تمیز کاری ایجاد می کند.

قاعده ی روش برش به وسیله پلاسما

با وجود یک منبع نیرو، ترچ یا مشعل پلاسما، هوای فشرده، نیروی الکتریکی و الکترودهای مناسب، ماشین های پلاسما قابلیت برش سریع و دقیق هرگونه فلز مانند آلومینیوم، فولاد ضدزنگ، برنج و مس را با ضخامت بیش از ۵ سانتیمتر دارا می باشند. در برش پلاسما نیازی به گرم کردن اولیه قطعه نیست. پلاسما عرض برش باریکی را به وجود می آورد. در برش پلاسما ناحیه کوچکی از قطعه تحت تاثیر حرارت قرار می گیرد که این از تابیدن قطعه ممانعت می کند. برش پلاسما بیشتر برای برش قطعات فلزی با ضخامت کم (تا ۲ اینچ) استفاده می شود.

رعایت موارد ایمنی در هنگام کار با دستگاه برش پلاسما

در برش پلاسما امکان برق گرفتگی، اشتعال از طریق جرقه ها و آتش گرفتن مواد اشتعال پذیر و آسیب چشم ها در اثر شعله قوس پلاسما می باشد. پس حتما در هنگام کار با دستگاه همیشه از پوشش محافظ مناسب استفاده کنید.

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

ساختمان دستگاه برش پلاسما

Plasma cutting machine building

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button