مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مشخصات فنی دستگاه حکاکی فلکس‌مارک

///مشخصات فنی دستگاه حکاکی فلکس‌مارک

مشخصات فنی دستگاه حکاکی فلکس‌مارک

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

مشخصات فنی دستگاه حکاکی فلکس‌مارک

 

دستگاه لیزر : از مشخصات فنی دستگاه حکاکی فلکس‌مارک* امکان حک آرم* طرح* سریال* تاریخ تولید* شیفت تولید و اطلاعات متغیری می باشد که همگی به صورت اتوماتیک انجام می شوند.

امکان حکاکی اطلاعات بصورت افقی عمودی زاویه دار و شعاعی یکی دیگر از مشخصات فنی دستگاه حکاکی فلکس‌مارک می باشد.

ابعاد مارکزنی ۱۲۰×۶۰ است و امکان حکاکی حروف از سایز ( ۰٫۵ mm تا ۹۹٫۹mm ) می باشد.

انتقال اطلاعات را از طریق یونیت بدون نیاز به کامپیوتر انجام می دهد.

انتقال ضربه هد بصورت مگنتیک بدون نیاز به کمپرسور باد دارد.

امکان کنترل قدرت حکاکی و امکان کنترل سرعت حکاکی را دارا می باشد.

قابلیت حک روی انواع اجناس از جمله انواع فلز با سختی های مختلف،چوب،پلاستیک،شیشه و … وجود دارد.

حکاکی با استفاده از تکنولوژی IDI و حکاکی هوشمندانه می باشد.


بیشتر بدانید: دستگاه لیزر برش


با استفاده از تکنولوژی حک زنی IDI ، می توان دستگاه حکاکی را به دستگاهی کاملاً هوشمند تبدیل کرد. این فرایند انقلابی می تواند اجرایی بی نظیر از حکاکی دقیق و ظریف را روی کلیه سطوح و اشکال، با جنس های متفاوت به کار برد. با بهره گیری از این تکنولوژی دستگاه قادر خواهد بود ،برای کنترل شدت ضربه مناسب در هنگام حکاکی، فاصله بین قلم حکاکی و قطعه مورد نظر را به صورت اتوماتیک تنظیم کند. استفاده از این تکنولوژی، جهت حکاکی روی قطعاتی با سطوح نامنظم بسیار کارا بوده و در آخر کار از نظر کیفیتی بی نظیر و استثنایی خواهد بود.

 

مشخصات فنی دستگاه حکاکی فلکس‌مارک

flexmarkpic

 

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button