مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

چگونه دستگاه لیزر بخریم

///چگونه دستگاه لیزر بخریم

چگونه دستگاه لیزر بخریم

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

چگونه دستگاه لیزر بخریم

آیا می دانید برای شروع یک کسب و کا چه دستگاه لیزری را باید خریداری کنیم ؟  در اینجا به بررسی این موضوع می پردازیم:

وقتی به یک شرکت برای خرید  دستگاه لیزر مراجعه می کنید به طبع انجا دارای دستگاه لیزر مختلفی می باشد که شاید شما ازکاربردها و نحوه کار آن ها زیاد اطلاع نداشته باشد همچنین این دستگاهها دارای قیمت های متفاوتی هستند. و نمی توان این را ملاک قرارداد، که هر چقدر دستگاه لیزر گرانتر باشد بهتر خواهد بود. بنابراین در اینجا برای شما یکسری ملاک را در نظر می گیریم و معرفی می نماییم که شما راحتر دستگاه لیزر خود را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.

 دستگاه لیزر دو هد

دستگاه لیزر دو هد

نکته اول: اینکه وقتی به یک شرکت برای خرید دستگاه لیزر مراجعه می کنید قیمت های متفاوت خواهد بود و این برای شما ممکن است سوال به وجود بیارد؟ به صورتی که  یک دستگاه لیزر ممکن است بالای ۳۰ میلیون قیمت داشته باشد و یکی دیگر فقط ۱۵ میلیون تومان در اینجا موضوع کیفیت دستگاه لیزر در حکاکی و برش مطرح می شود. چیزی که شما برای خرید دستگاه لیزر مورد نظرتون باید در نظر بگیرید.

نکته دوم: سیستم ایمنی یک دستگاه لیزر است که شما باید در خرید آن مورد توجه قرار دهید. که این سیستم های های ایمنی می تواند شامل:

  • سیستم ضد آب
  • سیستم هوشمند قطع شدن کار در صورت باز بودن در دستگاه لیزر
  • سوئیچ محدود
  • دکمه ایست اضطراری در دستگاه لیزر برش و حکاکی

ازطرفی داشتن این نوع سیستم ایمنی در دستگاه های لیزر بطبع قیمت آن دستگاه را افزایش می دهد. اما دستگاههایی هم هستند که ارزنتر بوده واین نوع سیستم ایمنی را درخود دارند ولی نکته قابل توجه این است عمر کاری این دستگاه بسیار کوتاه بوده و همیشه شما را با مشکل و خرابی مواجه می کند.

maximus_1_picture

نکته سوم: بررسی و دقت در استفاده از سوئیچ های موجود در دستگاه لیزر است . به عنوان مثال وقتی دستگاه لیزر شما توان بالایی دارد در زمان قطع ناگهانی برق سوئیچ های دستگاه لیزر باید طوری عمل کند که آسیبی به دستگاه لیزر حکاکی و برش وارد نشود در دستگاهایی دیده شده از سوئیچ های نوع ۱P یا ۲P  استفاده می شود که این ناایمن بود  دستگاه لیزر حکاکی و برش را به وجود می آورد  . بنابراین شما در خرید دستگاه لیزر حکاکی و برش به این نکته توجه کنید

نکته چهارم: موردی است که همیشه و در همه جا مطرح می شود خدمات پس از فروش شرکت مربوطه می باشد که بسیار حائز اهمیت است. وجود گارانتی موجود برای دستگاه لیزر حکاکی و برش لیزر آموزش و نصب دستگاه لیزر در محل مشتری و پشتیبانی ۲۴ ساعته خدماتی است که باید شما در انتخاب شرکت مربوطه دقت نمایید . لازم به ذکر است شرکت پارت لیزر تمامی این نوع خدمات را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button