مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

نحوه تنطیم پیچ های آینه دستگاه لیزر

///نحوه تنطیم پیچ های آینه دستگاه لیزر

نحوه تنطیم پیچ های آینه دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 تنطیم پیچ های آینه دستگاه لیزر

نحوه تنطیم  آینه دستگاه لیزر به این صورت است که  چند نوع از پارامترهای کلی را همیشه باید در نظر بگیرید. این نوع تنطیم به دلیل راحت نبودن و فضای سه بعدی آن توسط کارشناسان نصب و راه اندازی یکبار برای همیشه تنطیم می شوند و هر فرد که دستگاه لیزر را خریداری می کند دیگر نگران تنطیم آینه دستگاه لیزر نخواهد بود چون این تنطیم ثابت و همیشگی خواهد بود حال به بررسی نحوه تنطیم و بررسی پارامترهای که توسط کارشناس نصب و راه اندازی در نظر گرفته می شود می پردازیم.  هر آینه به طور معمول ۳ پیچ تنطیم که یکی از آن پیچ ها در بالای آینه دستگاه لیزر و دو عدد Hن در پایین قرار دارند.

 

آینه

آینه

نحوه تنطیم پیچ ارتفاع آینه دستگاه لیزر :

اگر این پیچ را به آرامی به سمت چپ و مخالف عقربه های ساعت بچرخانیم و یا برعکس ( به سمت راست) ارتفاع آینه دستگاه لیزر به سمت جلو یا عقب حرکت می کند. که این عمل باعث می شود که نور لیزر دستگاه لیزر به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (5)

نحوه تنظیم پیچ های بازتاب آینه دستگاه لیزر:

دوعدد پیچی که در پایین آینه دستگاه لیز قرار دارند به روش قرینه عمل می کنند یعنی اگر پیچ سمت راست را در جهت راست بچرخانیم آن یکی در جهت عکس آن یعنی چپ حر کت می کند  و همچنین  آینه به جهت چپ حرکت می کند و در عکس این عمل وقتی پیچ هارا حرکت دهیم در آن صورت آینه دستگاه لیزر به سمت راست حرکت خواهد کرد.  نکته قابل توجه ای که در تنطیم آینه دستگاه لیزر باید دقت کنیم این است که  پرتو لیزر دستگاه لیزر همراستای حرکت محور پیچ ها می باشد چون هدف اصلی ما از تنطیم آینه دستگاه لیزر همراستا کردن این دو مورد است.

[/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:17:29+00:00 ژانویه 16th, 2017|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای نحوه تنطیم پیچ های آینه دستگاه لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button