مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

بررسی یک دستگاه لیزر ارزان قیمت

///بررسی یک دستگاه لیزر ارزان قیمت

بررسی یک دستگاه لیزر ارزان قیمت

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 بررسی یک دستگاه لیزر ارزان قیمت

همانطور که می دانید دستگاه لیزر دارای نوع های مختلفی می باشد ما امروز به بررسی دستگاه لیزر کوچک (رومیزی)و ارزان بحث خواهیم کرد.

دستگاه لیزر رومیزی از نوع دستگاه های ارزان قیمت می باشد که اصولا دستگاههای نیستند که مورد استفاده برش قرار بگیرند و بیشتر برای حکاکی می باشند.اصولا تیوپ مورد استفاده در این دستگاه لیزر ۴۰ وات و دارای بازدهی کمی بوده و بدون چیلر نیز می توانند کار کنند. یعنی نیاز به دستگاه خنک کننده ندارند که این باعث کاهش قیمت آنها در مقابل دستگاه لیزر با توان بالا می شود.

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (5)

علت ارزان بودن دستگاه لیزر

علت پایین بودن توان های دستگاه لیزر ارزان ، پایین بودن توان موتورهای این دستگاهها می باشد. تولید کنندگان دستگاه لیزر ارزان قیمت اصولا مین بردها و درایوها را با هم ترکیب می کنند و یک برد ساده تولید می کنند که جای پنل سیستم را میگیرد این برد ارزان قیمت بوده بنابراین باعث می شود از نظر اقتصادی برای مشتریان مقرون و به صرفه باشد.

برای پاور دستگاه لیزر رومیزی از یک برد کنترل با توانایی ضعیف و یک پاور چند کاره حساس استفاده می کنند. که این برد از ترکیب پاور ولتاژ توان بالا و سیستم الکترومکانیکی تشکیل می شود. باز هم باعث کاهش قیمت این دستگاه می شود

ایرادی که در دستگاههای لیزر ارزان قیمت  وجود دارد این است که اگرمشکلی برای مین بردها به وجود بی آید کل برد از کار می افتد و همین مورد را هم می توان برای پاور دستگاه لیزر ارزان قیمت درنظر گرفت .

از طرفی تولید کنندگان  پانل کنترل در دستگاه لیزر ارزان قیمت حذف کردند و  این کار باعث قرار گرفتن یک دستگاه کامپیوتری در کنار این دستگاه می باشد که این عمل  قیمت این دستگاهها افزایش می داد و نظر منطقی نیود.

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (4)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (4)

بنابراین ما به شما مشتریان محترم توصیه می کنیم که برای خرید یک دستگاه لیزر ارزان قیمت حتما به این نکات توجه کنید و بدایند یک دستگاه لیزر خوب و مناسب حتما باید به طور مجزا دارای درایورها ؛ مین برد ؛ پاور های تغذیه ؛ پاور تیوب لیرز و پانل  باشند و در این صورت ایجاد خرابی در هر قسمت سیستم مجرا  بوده که در این صورت می توان هر قسمت را مورد بررسی قرار داد و مشکل خرابی آن را برطرف کرد

نکته ای که شما مشتریان محترم  باید مورد توجه قرار دهید این است که اگر دنبال دستگاه لیزر ارزان قیمت هستید باید بدانید که برخی از قطعات این دستگاهها حذف شده اند. و در زمان انجام کارتان متوجه این موارد خواهید شد که بیشتر به مشکل بر خواهد خورد بطوری که باید هر چند مدت یکبار قطعات یا بردهای دستگاه لیزر ارزان قیمت را عوض کنید که این اصلا مقرون و بصرفه نیست.

[/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:15:06+00:00 ژانویه 21st, 2017|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای بررسی یک دستگاه لیزر ارزان قیمت بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button