مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

سیستم خنک کننده لیزر تیوپ لیزر دستگاه لیزر

///سیستم خنک کننده لیزر تیوپ لیزر دستگاه لیزر

سیستم خنک کننده لیزر تیوپ لیزر دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

سیستم خنک کننده لیزر تیوپ لیزر دستگاه لیزر

سیستم خنک کننده لیزر تیوپ لیزر دستگاه لیزر همانگونه که می دانیم مهمترین قسمت  لیزر CO2 در بین قطعات لیزر، تیوب آن می باشدمعمولا  تیوب لیزر را از جنس لوله تخلیه پلاسما و یا از جنس شیشه تهیه می نمایند. بهترین و رایج ترین کاواک ها شیشه ای هستند. زیرا بدست آوردن و ساخت آنها راحت تر می باشد. شیشه پریکس نسوز بهترین شیشه برای ساخت کاوا لیزر می باشد که مقاومت بالایی در در دستگاه لیزر مقابل تغییر دما داردزیرا سیستم لیزر با ایجاد گرمای زیاد می باشد.

بهترین طراحی در این کار طول تیوپ لیزر را ۴۵ سانتی متر و قطر مقطع آن را ۲٫۵ سانتی متر می گیریم. دو سوراخ در قسمتهای ابتدا و انتهای تیوب لیزر برای اتصال لوله های ورودی و خروجی گاز،  قرار می دهیم. و یا تیوب را در زمان ساخت جوری طراحی می کنیم که دو لوله به ابتدا و انتهای آن وصل باشد.

تیوپ لیزر ابتدا در یک لوله شیشه ای بزرگتر که لوله سیستم خنک کننده می باشد قرار می گیرد و بعد روی پایه های نگه دارنده لیزر محکم می گردد.

برای ساخت تیوب لیزر و دیگر قطعات لیزر می توانید با شرکت پارت لیزر تماس بگیرید.

سیستم خنک کننده لیزر تیوپ لیزر دستگاه لیزر

Laser laser tubes

 

سیستم خنک کننده لیزر

سیستم خنک کننده لیزر تیوب لیزر ما باید به فکر راهی برای خنک کردن تیوپ لیزر و آینه ها باشیم همانگونه که روش لیزر گرمای زیادی دارد و توان لیزر را تا حد زیادی کم می نماید. سیستم خنک کننده لیزر تیوپ لیزر دستگاه لیزر یکی از شیوه های خنک کردن سیستم به کارگیری جریان گاز است. طول عمر تیوب لیزر شیشه ای زیاد و طول عمر تیوب لیزر شیشه ای حدودا ۲ سال تا ۵ سال و شیوه ی دیگر به کار بردن سیستم خنک کننده ی گردش آب است.

طریقه خنک کردن لیزر

  • در یک لوله شیشه ای بزرگ باید کاواک لیزر را بگذاریم.
  • در وسط لوله بزرگتر تیوپ لیزر قرار دارد و آب از اطراف آن جریان و آن را خنک می گردد.
  • در سیستم خنک کننده باید دو سوراخ در لوله شیشه ای بزرگ برای ایجاد جریان آب به خاطر وصل لوله های ورودی و خروجی آب قرار دهیم.
  • بعد با اتصال آن از طریق لوله ها به یک پمپ، آب را درون لوله شیشه ای در جریان قرار دهیم.
  • جهت پمپ آب می توان از پمپ آکواریوم یا پمپ کولر های آبی استفاده کرد. آب را از یک منبع به داخل سیستم خنک کننده جریان می دهند.
  • لوله های آب و سیستم خنک کننده بسته می شوند تا هیچگونه نشط آب به بیرون وجود نداشته باشد.
  • سیستم خنک کننده ۳۰ سانتی متر و قطر آن ۵ سانتی متر بر اساس طرح طول لوله شیشه ای است.

برای تهیه سیستم خنک کننده دستگاه لیزر ، کاواک لیزر و قطعات دستگاه لیزر همین حالا با ما تماس حاصل نمایید.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button