مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر

///تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر

تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر

تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر شیشه ای شبیه لامپ حاوی گاز CO2 با طول بلند برای حرکت الکترون ها با ولتاژ ۲۰۰۰۰ ولت از قطب کاتد به آند است. که یک سر دارای لنز و سر دیگر مسدود می بشد. و از سمتی لنز، اشعه خارج می گردد و با کمک آب یا جریان هوا خنک می گردد. به این قطعه تیوب لیزر  می گویند.

وقتی ولتاژ زیاد در لیزرهای CO2 تخلیه می شود موجب تحریک اتم های نیتروژن می گردد. و لیزر با انتقال انرژی به مولوکول های CO2 به وجود می آید. توان لیزر با بالاتر بردن ولتاژ الکتریکی بیشتر می گردد. یک کنترل کننده جریان قادر است قدرت تیوب دستگاه لیزر را کنترل نماید.

تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر

نوع دستگاه لیزر و شرکت طرف قرارداد همیشه یکی از نکات اصلی در خرید دستگاه لیزر،  می باشد. با این دقت در خرید تامین قطعات یدکی دستگاه لیزر در حداقل زمان با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. از تعهدات شرکت ارائه دهنده دستگاه لیزر  خدمات پس از فروش است. گاهی تعدادی از فروشندگان دستگاه لیزر به خاطر نداشتن پشتوانه از قطعات یدکی مناسب، مشتریان را با مشکلات نظیر قیمت و زمان تحویل در گیر می نمایند. شرکت پارت لیزر در این زمینه توانسته است با اعتقاد به سرمایه و کسب و کار مشتریان خود و کاربران فعال در زمینه لیزر با سرمایه گذاری وسیع، انبار کالایی مناسبی از قطعات یدکی لیزر را محیا کرده و در خدمت مشتریان قرار داده است.

( تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر )

 

تیوب دستگاه لیزر قطعات یدکی دستگاه حکاکی و برش لیزر

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

 

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button