مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ریل دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزری

///ریل دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزری

ریل دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزری

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

ریل دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزری

ریل دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزری در دستگاه های لیزر مدل های گوناگونی از ریل از قبیل ریل مدور, تخت, سریع, واگنی به کار برده می شود و با دقت به طراحی مهندسی می باشد. برای دستگاهی که کارشان برش های رایج و متداول برای عملیات حکاکی و برش کاری است. ریل تخت به عنوان مطلوب ترین ترین مورد در‌ این گونه به کار گیری انتخاب شده است و تا به امروز عنوان بی نقص ترین سیستم را به خود تعلق داده است.

 

ریل دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزری

ریل دستگاه لیزر وسیله ای است که با استفاده از آن حرکت بر روی ساختار و سازه دستگاه لیزر و یا به صورت تخصصی محور های x و y لیزر روی آن به راحتی و سهولت انجام می شود.

جنس ریل دستگاه لیزر

جنس ریل دستگاه که در آن لیزر از کروم ، فولاد آب دیده ،  آلومینیوم سخت و یا آهن آب کاری شده به کار برده شده است.

قیمت ریل دستگاه لیزر

قیمت ریل دستگاه لیزر به علت انواع و گوناگونی اجناس دارای مدل های مختلف می باشد. جهت دریافت قیمت با شماره هایی که در سایت پارت لیزر قرار گرفته تماس حاصل فرمایید.

واگن دستگاه لیزر

واگن دستگاه لیزر مکمل ریل دستگاه لیزر است. محورهای دستگاه لیزر روی واگن دستگاه لیرز نشسته، پیچ می گردد. این واگن لیزر روی شیارهای ریل حرکت کرده و مسیر را طی می کند.

جنس واگن دستگاه لیزر

دستگاه لیزر از چند جنس گوناگون ساخته شده است. جنس داخلی واگن از فولاد آب دیده و رویه بیرونی از فلز معمولی و روکش پلاستیکی تهیه گردیده است.

قیمت واگن دستگاه لیزر

به دلیل تنوع در شکل، کد و سریال های واگن دستگاه لیزر، جهت دریافت قیمت ها با شماره هایی که در سایت پارت لیزر قرار گرفته تماس حاصل فرمایید.

 

 

ریل دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزری

Laser machine rails

 

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button