مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مشخصات تیوب لیزرهای RECi سری S

///مشخصات تیوب لیزرهای RECi سری S

مشخصات تیوب لیزرهای RECi سری S

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

مشخصات تیوب لیزرهای RECi سری S

مشخصات تیوب لیزرهای RECi سری S تیوب لیرز رسی یا تیوب reci با توان ۱۰۰۰ ساعت و قیمت بالا در بین اپراتورهای لیزری ارزش و جایگاه ویژه ای بدست آورده است ولی در این مدت اخیر متاسفانه این تیوب ها دچار خرابی زیادی شده است و اکثرا به تیوب های EFR روی آورده اند.

این تیوب ها به دلیل عمر مفید کمتر ۶۰۰۰ ساعت قیمت بسیار مناسبی نسبت به تیوب های resi دارند٬ نکته خاصی ک دراین تیوب ها می باشد، زمان نصب این تیوب می باشد که اگر دقت کافی برای نصب مبذول نشود احتمال آن زیاد است که باعث تخلیه گاز گردد.

 

 

مشخصات تیوب لیزرهای RECi سری S

Laser tube machine – part – laser -1

 

مشخصات تیوب لیزرهای RECi سری S

قطعه ای فلزی یا شیشه ای شبیه لامپ با طول بلند حاوی گاز CO2 جهت حرکت الکترون ها از قطب کاتد به آند با ولتاژ ۲۰۰۰۰ ولت است که یک سر آن دارای لنز و سر دیگر بسته می باشد و از سمتی که لنز دارد اشعه خارج می گردد و توسط آب یا جریان هوا خنک می گردد. در کلام عامیانه به آن تیوپ لیزر نیز می گویند.

تیوب لیزر از اجزا مهم دستگاه لیزر می باشد که دارای سه لایه است برانگیختگی گاز در لایه اول ایجاد می گردد و لایه دوم عمل خنک کنندگی لایه اول را دارا می باشد و محفظه اصلی تیوب لیزر که لایه سوم است. نحوه عملکرد و کارکرد تیوب لیزر به صورتی است که الکترون ها از یک طرف تیوب حرکت می کند و با برخورد با مولکول های گاز و با برانگیختن گاز پرتوهای فوتون متساعد می گردد و با خروج این پرتوها از تیوب اشعه مورد بهره برداری قرار می گیرد، این پرتوها توسط آینه های تیوب لیزر منعکس می گردد. باید بگوییم با قدرت ترین و یکی از مهم ترین بخش های دستگاه لیزر و تاثیر گذارترین قطعه در دستگاه لیزر تیوب دستگاه لیزر است.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button