مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

روش تنظیم میزکاردستگاه لیزر

///روش تنظیم میزکاردستگاه لیزر

روش تنظیم میزکاردستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

روش تنظیم میزکاردستگاه لیزر

یکی از مشکلاتی که بیشتر مشتریان  دستگاه لیزر با آن مواجه هستند، عدم صاف بودن سطح قطعه کار قرار داده شده زیر هد لیزر می باشد. که این مشکل مربوط به تنظیم نبودن میزکار دستگاه لیزر می باشد در این خصوص به  دو دلیل  مهم این مشکل را زیر مطرح می کنیم:

  1. صاف نبودن ورق
  2. یکسان نبودن میز کار دستگاه لیزر

به طور کلی دستگاه های لیزر  دارای دو نوع میز باشد:

  • میز لانه زنبوری دستگاه لیزر
  • میز شمشیری دستگاه لیزر

اکثر دستگاه های لیزر دارای میز تکی و از نوع شمشیری می باشند

201506250132490

جهت یزر باید به این نکته توجه داشته باشید که ارتفاع هد دستگاه لیزر در تمامی نقاط میز با نازل برابر باشد. برای این کار بهترین وسیله یک قطعه شیشه در سایز ۲۰ در ۲۰ تا ۳۰ در ۳۰ می باشد. ابتدا شیشه را روی میز کار دستگاه لیزر قرار داده و هر ضلع آن را با دست به پایین فشار دهید باید مطمئن شوید شیشه کاملا روی میزکار دستگاه لیزر ثابت بوده و هیچ تکانی نداشته باشد.  در صورت داشتن تکان حالت باید اول تاب هر یک از تیغه ها را بررسی کرده و در صورت  سالم بودن تیغه های پایین تر را با قرار دادن مقدار ورق مسی، تکه چوب یا پلکسی با سایر تیغه ها هم تراز کنید.

acrups2a

بعد از مطمئن شدن از هم تراز بودن ارتفاع شمشیری ها می بایست بهترین قسمت میزکاردستگاه لیزر را برای برش انتخاب کنید و شیشه را در آن محل قرار دهید. سپس ارتفاع هد دستگاه لیزر را طوری تنظیم می کنیم که یک قطعه مثل یک تخته ۳ میل به طور آرام بین نازل و شیشه قرار گیرد. سپس پیچ تنظیم ارتفاع هد دستگاه لیزر را کاملا سفت کرده و شیشه و هد دستگاه لیزر را در چهارطرف  میز کاردستگاه لیزر  امتحان می کنیم. اگر تخته ۳mm بین هد و شیشه  دستگاه لیزر   جا نیفتد، ارتفاع میزکار دستگاه لیزر  در آن قسمت بالا بوده و اگر فاصله بین هد و شیشه دستگاه لیزر از ۳mm بیشتر بود ، در این حالت تخته به راحتی بین آن ها قرار می گیرد و ارتفاع میز در آن قسمت پایین می آید. نکته ای  که باد در این قسمت  در نظر بگیرد این است که چهارطرف میز کار دستگاه لیزر باید به صورت یکنواحت و ثابت باشد و اختلاف حدود ۱ میلی متر بین آن  طبیعی است. در صورتی که برای تنظیم میز دستگاه لیزر خود با مشکل مواجه شدید و خودتان قادر به تنظیم آن نبودید، می توانید با مشاوران و متخصصان شرکت پارت لیزر تماس بگیرید.

 [/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:15:19+00:00 نوامبر 9th, 2016|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای روش تنظیم میزکاردستگاه لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button