مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

بررسی منبع تغذیه CO2

///بررسی منبع تغذیه CO2

بررسی منبع تغذیه CO2

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

بررسی منبع تغذیه CO2

تمامی منبع تغذیه دستگاه های لیزر، متناسب با دستگاه های لیزر CO2 بر اساس  ولتاژ بالا ی آنها طراحی شده اند. این منابع تغذیه معمولا با اندازه و ابعاد مختلف بصورت کوچک، وزن کم، عملکرد آسان و سازگاری مناسب با دستگاه های لیزر در بازار عرضه شده اند. منبع تغذیه وقتی به طور مستقیم به دستگاه لیزر وصل می شوند نیاز به مقاومتهای بالا داردند مقدار این مقاومتها متناسب با جریان موجود در منابع تغذیه افزایش می یابد و در نتیجه جریان را علیرغم تغییر ولتاژ خط در مقدار ثابتی نگه می دارد.  دستگاه های لیزرCO2  دارای منابع تغذیه مختلفی می باشدکه بررسی آن می پردازیم لازم به ذکر است که این منابع تغذیه باعث می شوند که دستگاه لیزر cO2 کا ر خود را به راحتی انجام دهد و از حداکثر توانایی دستگاه استفاده کند.

منبع تغذیه CO2

منبع تغذیه CO2

 منبع تغذیه دستگاه لیزر  CO2 از نظر توان به سه قسمت زیر تقسیم می شوند که به اختصار هر یک را توضیح می دهیم.

  •  منبع تغذیه ۸۰ وات

این منبع تغذیه برای لیزرهای CO2 80 واتی با طول موج ۸۰۰ تا ۱۰۶۰۰ نانومتر طراحی شده است. این منابع، عملکرد پایداری دارند و دارای روش های تست بسیار دقیقی تحت دمای بالا (۵۲-۵۵ درجه سانتی گراد) هستند. از جمله کاربردهای مهم این منبع می توان به برش، حکاکی و تجهیزات دارویی اشاره کرد. ولتاژ ورودی این منابع ۲۲۰v یا ۱۱۰v و از نوع AC است و حداکثر ولتاژ خروجی آن می تواند ۴۰kv و از نوع  DC باشد.

  •  منبع تغذیه ۱۰۰ وات

منبع تغذیه ۱۰۰ واتی برای فرکانس های بالا طراحی شده است و بخش های اصلی آن به منظور حفظ کارایی و افزایش طول عمر دارای آی سی هایی با کیفیت بالا هستند. این منابع، عملکرد پایداری دارند و دارای روش های تست بسیار دقیقی تحت دمای بالا هستند.

  • منبع تغذیه ۱۳۰ وات

منبع تغذیه ۱۳۰ واتی دارای آی سی های با کیفیت بالا و متناسب با فرکانس های بالا طراحی شده است .از این منبع می توان برای تیوب های لیزر ۱۰۰w-150w استفاده کرد. ولتاژ ورودی این منابع ۲۲۰v از نوع AC است و حداکثر جریان خروجی آن می تواند ۴۰MA و ولتاژی بیش از ۵۰ kv داشته باشد.

پاور

پاور

مدل منبع تغذیه CO2: پاور  HY-DY13 مناسب برای تیوب لیزر سری S  و W

کاربردمنبع تغذیه CO2: این منابع تغذیه برای حکاکی و برش اکریلیک، پارچه، ورق های دو رنگ، لاستیک و … استفاده می شوند.

ویژگی های اصلی منبع تغذیه CO2:

قابلیت سازگاری: منبع تغذیه خوبی برای تیوب های Reci با توان ۱۰۰w است .همچنین برای تیوب های ۵۰w و ۶۰w هم می توان استفاده نمود. ولتاژ بالا: ولتاژ ورودی این منبع ۲۲۰v یا ۱۱۰v از نوع AC است و ولتاژ خروجی ۳۵kv و از نوع DC  است.

کنترل خروجی منبع تغذیه CO2 : منبع تغذیه دارای دکمه تست است که می تواند خروجی لیزر را به صورت دستی تست کند. کنترل آسان: شروع و متوقف کردن دستگاه پاور لیزر می توان به راحتی با TTL  کنترل کرد.همچنین سیگنال های آنالوگ ۰-۵v و سیگنال PWM می تواند قدرت لیزر را کنترل کند.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button