مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

روش نصب و نگهداری دستگاه لیزر

///روش نصب و نگهداری دستگاه لیزر

روش نصب و نگهداری دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

روش نصب و نگهداری دستگاه لیزر

 maximus_1_picture

روش نصب دستگاه لیزر

مرحله اول: با ارسال دستگاه به محل خریدار و باز کردن پالت چوبی دستگاه لیزر و بیرون آوردن دستگاه لیزر از درون پالت چوبی و استقرار در محل مورد نظر و قفل کردن چرخ دستگاه لیزر و درآوردن قطعات از درون دستگاه لیزر می پردازیم.

در مرحله دوم: با نصب تیوپ دستگاه لیزر و نصب چیلر دستگاه لیزر و هواگیری و  نصب فن دمنده (Air Blower) دستگاه لیزر مورد نظر را روشن کرده و تابش اشعه موجود را تست می کنیم در این حالت به تنظیم و تراز کردن تیوپ و آینه ها و خروجی هد دستگاه لیزر (در تمامی صفحه میزکار ، نور لیزر می بایست در درون سوراخ هر لیزر در تمام صفحه باشد) مربوطه می پردازیم. پس از بررسی خروجی دستگاه لیزر از  وسط و انتهای هد به تمیز کردن لنز و آینه ها و نصب فن خروجی (Exhaust Fan) می پردازیم.  با چک کردن محورهای دستگاه لیزر در صورت نیاز انها را روغن کاری نموده  و با تست  محورها (موتور x ، موتور y) نحوه درست کار کردن انها را بررسی می کنیم. بعد از انجا کارهای ذکر شده به تست  Dalumn   و بررسی تسمه ها ، هرزگردها و تست میزکار (بالا-پایین)دستگاه لیزر می پردازیم.

درمرحله سوم: پس از بررسی موارد ذکر شده نرم افزار دستگاه لیزر را نصب نموده  و فایل برش و حکاکی  را آماده می کنیم و بر اساس انتخاب ماده مورده استفاده  آن را به کامپیوتر  ارسال می کنیم.  فایل ارسال شده بر روی دستگاه لیزر اجرا می شود و برای مشتری نحوه کار نرم افزار  و چگونگی تهیه فایل در کرل را آموزش می دهیم.

در مرحله چهارم: به آموزش سخت افزار دستگاه لیزر و نحوه کار با LCD (صفحه نمایشگر) و  تنظیم کار زیر دستگاه (گیج) و ارسال فایل با فلش مموری و کار با چیلر (چگونگی تنظیم و تعویض آب) و کار با روتاری (در صورت سفارش) می پردازیم

درمرحله پنجم: به آموزش نرم افزار ویژه حکاکی تصویر و آموزش فنی اولیه جهت نگهداری دستگاه لیزر و نحوه تمیزکردن ریل ها از گرد وغبار و  روغن کاری ریل ها و تمیزکردن  لنز و آینه و  تعریف صحیح از توان و سرعت مناسب دستگاه لیزر را با توجه به ماده مورد استفاده شده می پردازیم.

Home

Home

روش نگهداری دستگاه  لیزر:

جهت بهرمندی از یک دستگاه لیزر خوب و کارامد باید ابتدا به نکات مهمی در مورد نحوه نگهداری دستگاه لیزر مورد نظری که با آن کار می کنیم را  بشناسیم. دستگاه برش و حکاکی لیزر یک دستگاه با تکنولوژی بالا می باشد.این دستگاه ترکیبی از ضایع الکترونیک-الکتروتکنیک-مکانیک-سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر و اپتیک می باشد. در  دستگاه لیزر  رسیدگی و نظافت قطعات اپتیکی بیشتر احساس می شود. بطوریکه عدم نظافت و تنظیم قطعات اپتیکی منجر به برش و حکاکی ضعیف و کیفیت پایین و یا عدم انجام عملیات برش و حک لیزری می گردد. برای درک بیشتر این موضوع ابتدا به معرفی دستگاه برش و حکاکی لیزر می پردازیم. دستگاه برش و حکاکی لیزر شامل قطعات زیر می باشد:

۱-سازه یا ساختمان دستگاه لیزر
۲-سیستم مکا نیکال
۳-سیستم کنترل مکانیک و لیزر
۴-سیستم محرک مکانیک و حرکت
۵-سیستم کنترل بخش های الکتریکی
۶-سیستم اپتیکی و تولید لیزر
۷-سیستم انتقال اپتیکی
۸- سیستم خنک کننده لیزروقطعات اپتیکی

 [/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:15:25+00:00 نوامبر 2nd, 2016|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای روش نصب و نگهداری دستگاه لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button