مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه برش و حکاکی لیزر و دستگاه لیزری

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/دستگاه برش و حکاکی لیزر و دستگاه لیزری

دستگاه برش و حکاکی لیزر و دستگاه لیزری

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه برش و حکاکی لیزر و دستگاه لیزری

 

با سلام خدمت کاربر محترم پارت لیزر امروز قصد داریم برای شما دستگاه برش و حکاکی لیزر و دستگاه لیزری را معرفی کنیم که پارت لیزر این معرفی را به صورت اختصاصی برای کاربران خود انجام میدهد.

 

دستگاه لیزر برش و حکاکی,دستگاه لیزر برش و حکاکی طلا,دستگاه لیزر برش و حکاکی دست دوم,دستگاه لیزر برش و حکاکی قیمت,دستگاه لیزر برش و حکاکی فلزات,دستگاه برش لیزری و حکاکی,فروش دستگاه لیزر برش و حکاکی,دستگاه برش و حکاکی لیزر غیر فلزات,دستگاه برش و حکاکی لیزری دست دوم,دستگاه برش و حکاکی لیزری غیر فلزات,

 

 

معرفی دستگاه برش و حکاکی لیزر و دستگاه لیزری

 

این نوع دستگاه برش و حکاکی لیزر، دستگاه  لیزری برش و حکاکی با اندازه و قیمت متوسطی هستند که از آن ها می توان برای برش و حکاکی طیف وسیعی از مواد غیرفلزی استفاده نمود. دستگاه های سری S قابلیت های خوبی دارند و سرعت و توانشان نیز در حد متوسط به بالاست. این دستگاه های لیزر مناسب کسانی است که می خواهند با خرید یکدستگاه لیزری خوب، طیف وسیعی از خدمات برش و حکاکی را به مشریانشان ارائه کنند. تصویر یک دستگاه سری S ذیلا آمده است.

 

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (2)

 

  • مواد قابل حکاکی: پلکسی گلاس، چوب، ام دی اف، انواع سنگ، سرامیک، یاقوت، سنگ عقیق، کاشی، کریستال، شیشه، لاستیک، پلاستیک، پارچه، چرم و انواع دیگر غیر فلزات
  • موارد کاربرد اصلی: مناسب برای ارائه خدمات برش و حکاکی انواع قطعات کوچک و متوسط (مانند حکاکی هدایای تبلیغاتی کوچک و متوسط، حکاکی لوح تقدیر پلکسی گلاس یا شیشه، حکاکی قطعات کوچک و متوسط چرم، خدمات حکاکی و برش انواع قطعات غیرفلزی و … )

شرکت برای دستگاه های عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می کند :

  • نصب دستگاه لیزر : تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.
  • آموزش : برای تمامی دستگاه های لیزر، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.
  • گارانتی: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، حداقل دارای یک سال گارانتی هستند.
  • خدمات پس از فروش :  تمای دستگاه های لیزر دارای 10 سال خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.

اغلب دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE ( استاندارد اتحادیه اروپا ) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه لیزر و قیمت آن لطفا با ما تماس بگیرید.

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button