مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مشخصات چیلر دستگاه لیزر

///مشخصات چیلر دستگاه لیزر

مشخصات چیلر دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

مشخصات چیلر دستگاه لیزر

مشخصات چیلر دستگاه لیزر همانگونه که می دانیم چیلر دستگاه لیزر یکی از قطعات یدکی دستگاه لیزر است که در اصل خنک کننده تیوب لیزر می باشد. طرز کار این قطعه یدکی به صورتی است که جریان آب در این قطعه یدکی در حال گردش می باشد و تیوب دستگاه لیزر را خنک می کند. در صورتی که از چیلر مناسبی برای دستگاه لیزر استفاده نشود احتمال دارد به تیوب دستگاه لیزر آسیب برسد، بنابراین سعی کنید در انتخاب خود دقت نمایید.بنابراین باید دقت زیادی به کار برد.

 

باید بدانیم که سیستم های خنک کننده چیلر لیزر به دو طبقه تقسیم می شود:

۱- مدل جذبی

۲- مدل تراکمی

چیلر مورد استفاده در دستگاه های لیزر از نوع تراکمی است. در مقایسه کلی ضریب عملکرد در چیلرهای جذبی حدود ۰٫۷ و در چیلرهای تراکمی حدود ۴ می باشد و از طرفی هزینه محاسبه شده برای تولید سرما در چیلر تراکمی تقریبا ۲۰ درصد چیلرهای جذبی  است.

اجزای چیلر تراکمی دستگاه لیزر شامل کمپرسور، لوله های رانش گاز، کندانسور، شیر برقی، لوله های مکش، اپراتور، ماده می باشد، وسایل اندازه گیری و ترموستات است. درعملیات تعمیرات و نگهداری چیلرهای دستگاه لیزر نیازی به بررسی فشار گاز یا روغن کمپرسور ندارد تنها در صورتی که کارکرد کمپرسور نسبت به شرایط یکسان قبلی بیشتر شده و ضریب خنک کنندگی مناسب نداشته باشد وضعیت روغن و گاز می بایست مورد بررسی قرار گرفته شود.

 

 

مشخصات چیلر دستگاه لیزر

Laser chiller

کمپرسور خود به تنهایی شامل موتور اصلی، پیستون متراکم کننده، میلنگ، کوپلینگ و قطعاتی از این قبیل می باشد که نیازی به سرویس خاصی ندارند و در انتهای عمر قطعات بایستی توسط کارشناسان فنی مربوطه تعویض گردد.

این قطعه یدکی دستگاه لیزر جزو مهمترین ها می باشد و به همین خاطر بهتر است قبل از خرید و فروش قطعات یدکی دستگاه لیزر خود از مشخصات آن ها به خوبی آگاهی کامل پیدا کنید.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button