مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تیوب دستگاه لیزر خصوصیات تیوب لیزر

///تیوب دستگاه لیزر خصوصیات تیوب لیزر

تیوب دستگاه لیزر خصوصیات تیوب لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

تیوب دستگاه لیزر خصوصیات تیوب لیزر

تیوب دستگاه لیزر خصوصیات تیوب لیزر فقط قطعه ای از دستگاه برش لیزری که می توان به لفظ قطعه مصرفی نام برد تیوب دستگاه لیزر می باشد به دلیل آنکه که‌ این قطعه از سوی کارخانه های تولیدی, طول عمر مفیدی برای آن  ها در نظر گرفته شده است. طول مدت اثر گذار تیوب های لیزر رسی ۱۰ . ۰۰۰ ساعت کاری می‌باشد که به علت به کارگیری مشتریان از دستگاه برای حکاکی و برش در توان های گوناگون این میزان معمولا بین ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ ساعت می باشد. تیوب های لیزر درتوان های ۱۳۰w , 100 w , 80 w , 60w به بازار وارد می‌شوند که بسته به سایز دستگاه لیزر و نوع کار کرد دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تیوب دستگاه لیزر خصوصیات تیوب لیزر

tube-alfalaser-partlaser2

 

تیوب دستگاه لیزر خصوصیات تیوب لیزر

تیوب لیزر ۶۰w :

این گونه تیوب برای دستگاه های سایز کوچک و اکثرا جهت حکاکی آیتم به کار گیری ستفاده می شود.

این تیوب جهت حکاکی و همچنین برای برش استفاده می شود که به جهت توان معدود تر در برش معمولا جهت برش در صنایع چرم و پارچه به کار می رود.

تیوب لیزر ۱۰۰w :

مرسوم ترین تیوبی که در دستگاه های لیزر به کار گرفته می شود، تیوب لیزر ۱۰۰w می باشد, به این دلیل که‌ این تیوب توان لازم و توانا جهت برش بر روی پلکسی و همچنین MDF را دارا می باشد به خاطر این خاصیت می توان از این تیوب در صنایع تبلیغات و چوب به کارگیری کرد.

این تیوب قابلیت برش پلکسی تا ضخامت ۱۵mm و همینطور MDF تا ضخامت ۸mm را به صورت مطلوبی دارد.

تیوب لیزر ۱۳۰w :

این مدل تیوب دستگاه لیزر معمولا از در دستگاه های لیزر ۱۸۰* ۱۳۰ به بالا و همچنین جهت کار برش استفاده می شود علت سود این تیوب در دستگاه های سایز بالاتر, طول بلند عمر استفاده از این تیوب لیزر است که دارای توان بالاتری نیز می باشد.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button