مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مشخصات لنز عدسی و آینه و تیوب دستگاه لیزر

///مشخصات لنز عدسی و آینه و تیوب دستگاه لیزر

مشخصات لنز عدسی و آینه و تیوب دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

مشخصات لنز عدسی و آینه و تیوب دستگاه لیزر

مشخصات لنز عدسی و آینه و تیوب دستگاه لیزر لنز عدسی و آینه های دستگاه لیزر، آینه و عدسی از قطعات اپتیکی هستند که به مرور زمان کدر می گردند. در این حالت، توانایی دستگاه در برش عمیق یا کار سریع کم می گردد. علاوه بر این، مشکل در کارکرد دستگاه موجب هر نوع ترک یا شکستگی در این قطعات اپتیکی می گردد. در زمان خرید بایستی به قطر و نوع لنز خریداری شده دقت کرد که برابر با لنز مورد استفاده در دستگاه خریداری شده باشد. چون عدسی ها ضخامت های متفاوتی را دارا می باشند.

کسانیکه دستگاه های لیزری دارند بایستی همیشه حداقل یک آینه و عدسی یدکی و یک تیوب لیزر اضافی داشته باشند. تا در صورت به وجود آمدن هر نوع مشکلی برای این قطعات که قطعات مصرفی هستند، بتوانند بدون بروز وقفه، کارشان را ادامه دهند.

شرکت پارت لیزر با ارائه انواع عدسی و آینه و دیگر قطعات یدکی با بالاترین استانداردهای اروپائی در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

 

 

مشخصات لنز عدسی و آینه و تیوب دستگاه لیزر

Laser device lens

تیوب دستگاه لیزر

قطعه مصرفی دستگاه برش لیزری ، تیوب دستگاه لیزر می باشد. از طرف کارخانه تولید کننده این قطعه، طول عمر مشخص و پر فایده ای برای آن قرار داده شده است. تیوب های لیزر رسی دارای عمری با ۱۰۰۰۰ ساعت کاری مفید است. برای حکاکی و برش در توان های گوناگون به دلیل کاربرد مشتریان از دستگاه، این مقدار معمولا بین ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ ساعت تعیین گردیده است.

لنز دستگاه لیزر

اشعه خارج شده از تیوپ لیزر را اصولا  لنز دستگاه لیزر با آینه دستگاه لیزر راهنمایی شده و متمرکز می نماید. بدین صورت، نهایت کار آن برش لیزر حکاکی لیزر مناسب است که این قطعه به سهولت آن را فراهم کرده است.

در هر دستگاهی فوکوس لنز لیزر متغیر است. قرار گرفتن فاصله کانونی لیزر از دلایل عوض شدن فوکوس دستگاه لیزر می باشد. مقدار فوکوس مربوط به هر لنز مشخص است.

به خاطر شکسته نشدن لنز ، مواظب باشید در زمان تعویض، لنز از دست شما به روی زمین نیفتد. شکم لنز را همیشه در هنگام نصب،  رو به سمت سقف بگیرید. عمر و عملکرد لنز مستقیما به عامل مهم نظافت آن بستگی دارد.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button