مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تیوب دستگاه لیزر رسی چیست

///تیوب دستگاه لیزر رسی چیست

تیوب دستگاه لیزر رسی چیست

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

تیوب دستگاه لیزر رسی چیست

تیوب دستگاه لیزر رسی چیست همانگونه که می دانیم از بزرگترین کارخانه های تولید کننده تیوب لیزر در تمام دنیا کارخانه رسی است. محصولات این کارخانه  به اروپا و آمریکا صادر می گردد. لذا از لحاظ ضریب اطمینان و قدرت هیچ شکی نمی گذارد. تولیدات این شرکت فقط در انحصار همین محصول می باشد. این کارخانه تا به امروز سه سری تیوب لیزر به همه جا فرستاده است.

تیوب دستگاه لیزر رسی چیست

tube laser device

تیوب دستگاه لیزر رسی چیست

  • سری اول  تیوب لیزر W
  • سری دوم تیوب لیزر Z
  • سری سوم S

سه مورد فوق با تکنولوژی آلمانی جدیدی درست گردیده است. توان های ایجاد این تیوپ ها ۸۰-۱۰۰-۱۳۰-۱۵۰ وات هستند. قابل توجه است که بیشترین محصول مورد توجه و پرمصرف در دنیا تیوب ۱۰۰وات می باشد. که بسیار پر استفاده و کارآمد است.

بایستی دقت نمود که توان های ذکر شده دقیقا تاثیر گذار و قابل اجرا است. ماکزیمم توان این تیوب ها به ترتیب۱۰۰-۱۲۰-۱۵۰ و ۱۸۰ وات می باشد که فقط در محیط آزمایشگاهی قابل بهره برداری هستند.

تیوب لیزر رسی از کارآمدترین و برترین ها در بازار دنیا است. اگر تمایل به خرید تیوب لیزر دارید و خواستار قیمت تیوب لیزر در شرکت پارت لیزر هستید با ما تماس حاصل فرمایید.

تیوب لیزر رسی مدل ۱۰۰ وات W4

تیوب لیزر مدل W4 برای بالابردن قدرت و سرعت در برش و حکاکی طراحی گردیده است. این مدل استاندارد جهانی دارد. در رده و گرید سخت افزارهای نیمه رسانا و دیودهای نوری و گسیل القایی در نظر گرفته شده است. اگر بخواهیم مقاومت داخلی و طول تیوب دستگاه لیزر را در نظر بگیریم، ولتاژی مساوی با ۲۴ کیلو ولت و جریانی تقریبی ۲۸ میلی آمپر برای روشن کردن این تیوپ لیزر لازم و ضروری است.

خروجی این تیوب لیزر در محیطی با دمای ۲ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت ۱۰ تا ۶۰ درصد در حالت ایده آل قرار میگیرد. قابل ذکر است که برای خنک نگه داشتن جداره داخلی مقدار حجم آب در گردش باید بین ۳ تا ۵ لیتر در دقیقه در دمای ۱۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد باشد.

در حالت عادی جریان نامی تیوب دستگاه لیزر ۳۰ میلی آمپر می باشد. اما در صورت استفاده از جریان پایین تر از ۲۶ میلی آمپر عمر تیوب لیزر حدود ۱۰٫۰۰۰ ساعت خواهد بود و تغییر رنگ قهوه ای مایل به زرد در حالت استفاده از جریان بالا قسمت منفی یا خروجی تیوب لیزر ایجاد می گردد. این نوع تیوب لیزر در کارکرد در جریان زیر ۴ میلی آمپر می تواند با فرکانس در حدود ۲۰ کیلو هرتز شرایط مناسب برای کار داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تیوب لیزر با پارت لیزر تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button