مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری

///قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری

قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری

قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری

قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری تیوب لیزر از جمله قطعات یدکی دستگاه لیزر به حساب می آید که بعد از مدتی شما به دلیل خرابی و یا تمام شدن طول مدت استفاه تیوپ لیزر خود مجبور به عوض کردن آن می باشید. پس بهتر است با مواردی که روی قیمت تیوب لیزر تاثیر می گذارد آشنایی پیدا کنیم. در اصل برند تیوب لیزر تعیین کننده قیمت تیوب لیزر و کیفیت تیوب دستگاه لیزر است. زیرا استانداردهای کارخانه تولید کننده در طول عمر تیوب و کیفیت پرتو خروجی تیوب تاثیر گذار می باشد.

قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری

Tube-laser-1-partlaser

قیمت تیوب لیزر

 

۹۹%  تیوب های لیزر co2 که در بازار کشورمان موجود می باشد ساخت کشور چین است چرا که چین بزرگترین تولید کننده تیوب لیزر Co2 در دنیا می باشد و در این مورد بی رقیب است.

از برندهای قابل توجه که سهم زیادی در تولید تیوب دستگاه لیزر دارند، می توانیم به برندهای زیر اشاره کنیم.

 

  •     تیوب لیزر رسی  (Reci)

  •     تیوب لیزر ای اف آر (EFR)

  •     تیوب لیزر یانگلی (Yangli)

 

کم کم تعداد ۱۰ کارخانه دیگر هم در چین تیوب لیزر Co2 را تولید می کنند اما به علت حجم پایین تولید و کیفیت پایین آن ها فقط در بازار داخلی چین از این تیوب های لیزر به کار برده می شود و در ابعاد جهانی نامی از آنها نمی برند. از هر کارخانه تولید کننده تیوب لیزر که در قسمت بالا نام برده ایم می توان گفت کارخانه رسی بزرگترین تولید کننده تیوب لیزر و با کیفیت ترین عرضه کننده این محصول در بازار است. پس از مشخص شدن برند، دومین عامل تعیین کننده قیمت تیوپ لیزر، توان خروجی تیوب لیزر می باشد که بسته به آن قیمت تیوب لیزر هم تغییر می کند. در مرحله سوم می توان از سری تولید کارخانه به عنوان تعیین کننده قیمت تیوب لیزر یاد کرد. برای مثال کارخانه EFR تیوب های لیزر خود را در سه سری zx ،  zn وf  تولید می کند که کیفیت، قیمت و طول عمر تیوب لیزر در هر یک از این سری تیوب ها با یکدیگر فرق دارد.

( قیمت تیوب لیزری در دستگاه لیزری )

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button