مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

جنس و نوع عملکرد تیوب دستگاه لیزر

///جنس و نوع عملکرد تیوب دستگاه لیزر

جنس و نوع عملکرد تیوب دستگاه لیزر

جنس و نوع عملکرد تیوب دستگاه لیزر

جنس و نوع عملکرد تیوب دستگاه لیزر تیوب دستگاه لیزر باتوجه اینکه تیوب دستگاه لیزر در هنگام کار گرمای زیادی از خود تولید می کند تیوب ها را از جنس شیشه نسوز که مقاوم به گرما هستند تولید می کنند. ابعاد تیوب دستگاه لیزر به نسبت توان و طرح لیزر طراحی و ساخته می شود و دارای ۲ سوراخ در ابتدا و انتها جهت ورود و خروج گاز است و این تیوب را درون محفظه شیشه ای بزرگتری جهت خنک کاری می گذارند. جهت خنک کاری لیزر از جریان گاز و یا گردش آب انجام می گیرد.

 

عملکرد تیوب دستگاه لیزر

 

در لیزرهای CO2 با تخلیه ولتاژ بالا اتم های نیتروژن تحریک می شوند و با انتقال انرژی به مولوکول های CO2 لیزر به وجود می آید. با بالاتر بردن ولتاژ الکتریکی توان لیزر نیز افزایشپیدا می کند. و به وسیله یک کنترل کننده جریان می توان  قدرت تیوب دستگاه لیزر  را کنترل کرد.

خروجی لیزر پایدار است. لوله تخلیه تیوب کاتالیزور را پوشش داده اند و عمر مفید آن بسیار زیاد شده است. در مقایسه با محصول مشابه، طول بدن لوله کوتاه تر می باشد و حالت پرتو لیزر مطلوب تر است و سرعت برش بالاتر می باشد.

 

 

جنس و نوع عملکرد تیوب دستگاه لیزر

tube-partlaser-1-2-1

 

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

درباره نویسنده:

Call Now Button