مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

قطعات لیزر، قطعات دستگاه لیزر حکاکی و برش

///قطعات لیزر، قطعات دستگاه لیزر حکاکی و برش

قطعات لیزر، قطعات دستگاه لیزر حکاکی و برش

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

قطعات لیزر، قطعات دستگاه لیزر حکاکی و برش

قطعات لیزر، قطعات دستگاه لیزر حکاکی و برش قطعات لیزر از نکات مهم که زمان خرید دستگاه لیزر با توجه به نوع دستگاه لیزر در نظر گرفته شود. تامین قطعات یدکی دستگاه لیزر با کیفیت مناسب و قیمت مناسب است. این از خدمات پس از فروش از تعهدات شرکت ارائه دهنده دستگاه لیزر می باشد. شرکت پارت لیزر با توجه به تعهد به تهیه قطعات دستگاه های لیزر حکاکی و برش با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب آمادگی تهیه قطعات لیزر می باشد. دستگاه لیزر وسیله ای است که پرتو های باریکی را به صورت موازی و با طول موج مشخصی ساطع می نماید.

 

قطعات لیزر، قطعات دستگاه لیزر حکاکی و برش

Laser device parts-partlaser

 

قطعات لیزر، قطعات دستگاه لیزر حکاکی و برش

قطعات دستگاه لیزر شامل سه بخش می باشد.

۱- منبع تولید کننده لیزر:

جهش بالا و پایین نوسانی را ایجاد پرتو نور در لیزر که حداقل از دو آینه مابین نوری شکل گرفته می باشد. اکثرا چند آینه دستگاه لیزر منحنی است به طوری که متشکل از مدل نور تشدید شده است که آن را اشعه لیزر می نامند.

۲- محیط تقویت لیزری:

یک محیط تقویت نور برای عمل نمودن دستگاه لیزر  لازم است. افت نور از طریق اتصال دهنده خروجی جبران می نشود. دستگاه های لیزر معمولا توسط نوع موادی  تقسیم بندی می شود که در محیط تشدید آنها به کار گرفته می شود.

ذرات موجود باید در حالت انعکاس و وارونگی در محیط تشدید برای عملکرد درست لیزر قرار گیرند. برای رسیدن به این حالت به فرایند پمپاژ نیاز دارند. عمل پمپاژ عبارت  از عبور جریان الکتریکی از یک گاز یا لیزر نیمه هادی و یا پمپاژ نوری در یک لیزر حالت جامد و یا لیزر رنگینه ای که معمولا به وسیله یک لامپ برق و یا یک لیزر دیگر شکل می گیرد.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button