مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مزیت مادربردهای امروزی نسبت به مادربردهای قدیمی، مادربرد دستگاه لیزر

///مزیت مادربردهای امروزی نسبت به مادربردهای قدیمی، مادربرد دستگاه لیزر

مزیت مادربردهای امروزی نسبت به مادربردهای قدیمی، مادربرد دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

مزیت مادربردهای امروزی نسبت به مادربردهای قدیمی، مادربرد دستگاه لیزر

مادربرد دستگاه لیزر، مزیت مادربردهای امروزی نسبت به مادربردهای قدیمی، مادربرد دستگاه لیزر مادربرد های نسل قبلی خصوصیت نصب شدن روی کامپیوتر را داشتند این مزیت را نداشتند. هر اشکالی که پیش می آمد، دستگاه در حین برش یا حکاکی، کارکرد مطلوب خود را از دست می داد و یا خطا عمل می نمود و گاهی طرح را جا به جا می زد و هنگ می کرد. از دیگر خصوصیا ت این برد ها این می باشد که می توانید طرح خود را با فلش مموری به آن انتقال دهید.

خصوصیات مادربرد RDL

جدیدترین ورژن مادربرد ار دی ال یا مادربرد RDL با قابلیت های ویژه با سرعت و حافظه بیشتر، قابلیت تشخیص فایل های ناقص قبل از اجرا، قابلیت محاسبه زمان کار قبل از اجرا را دارا می باشد. داشتن نرم افزاری کاربردی همراه با محیط طراحی، بدون نیاز به قفل نرم افزاری از خصلت های مادربرد RDL است.

 

مزیت مادربردهای امروزی نسبت به مادربردهای قدیمی، مادربرد دستگاه لیزر

Motherboard of the laser machine-partlaser

 

خصوصیات مادربرد LETTRO

 

مادربرد لترو ۶۵۶۵ با داشتن قابلیت کنترل جهت برش لیزر و حکاکی لیزر قابلیت شناسایی انواع فایل با پسوند های گوناگون، سازگاری با تکنولوزی DSP و همچنین  FPGA را دارا می باشد. قابلیت استفاده از موتور های استپ را دارد. و مادربرد لترو دارای ورودی کلیدهای سنسور مرکز یا سنسور هوم و سنسور عرض می باشد. کنترل حرکت مستقل دستگاه لیزر را انجام می دهد. دارای حفاظت بدون وقفه است. خروجی یک نواخت برای تیوب دارد.

در حال حاضر تقریباً اکثر دستگا ه های مونتاژ چین از کنترلرهایی در آن ها به کار می رود که  این کنترلرهای دستگاه لیزر که به عنوان پردازنده دستگاه لیزر شما وارد عمل می شود، دارای حافظه جانبی است و باعث می شوند فایل ارسالی به دستگاه لیزر در آن ذخیره گردد تا اگر هنگام شروع برش و حکاکی ارتباط دستگاه با کامپیوتر قطع شد، ایراد و اشکالی در حین کار ایجاد نگردد.

( مزیت مادربردهای امروزی نسبت به مادربردهای قدیمی، مادربرد دستگاه لیزر )

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button