مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

فایبر حک و برش لیزری

///فایبر حک و برش لیزری

فایبر حک و برش لیزری

 

فایبر حک و برش لیزری

فایبر حک و برش لیزری به روش روتاری (چرخشی)

 

در این روش روتاری از حک و برش طلا به وسیله لیزر فایبر، قطعه کار بر روی دستگاه روتاری نصب می شود و پرتو تنها در یکی از حهت های x و y حرکت می کند و قطعه کار بر روی روتاری به چرخش در می آید.

این روش مناسب حک و برش انواع دستبند، النگو و انگشتری می باشد.

فایبر حک و برش لیزری

فایبر حک و برش لیزری

به طور معمول با روش دستی یک النگوی معمولی حداقل نیاز به ۶ ساعت کار مداوم طلا ساز دارد ولی فایبر برش و حک این کار را کمتر از ۳۰  دقیقه انجام می دهد.

میزان عمق حک بر روی طلا قابل کنترل است و از حد میکرون تا میلی متر قابل کنترل است.

فایبر حک و برش لیزری

فایبر حک و برش لیزری

از مزیت های استفاده از لیزر فایبر حک و برش ، سرعت بسیار بالا و دقت استثنایی آن می باشد که رسیدن به این حد از دقت و سرعت برای انسان میسر نمی باشد.

بهترین منبع تولید پرتو دستگاه برش لیرز جهت استفاده در صنعت طلا و جواهر سازی منبع IPG اصل می باشد.

منبع تولید پرتو  IPG در کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، روسیه و چین تولید می شوند که به ترتیب اولویت کیفیت و قیمت ذکر شده اند.

لیرز حک و برش فایبر بر روی طلا با انواع آلیاژ و عیار عمل حک و برش را چه در حالت تخت و چه در حالت روتاری انجام می دهد.

در ادامه به انواع خدمات قابل ارائه توسط لیزر حک و برش فایبر اشاره می کنیم.

  • خدمات حک و برش فایبر در حالت تخت یا زاویه کمتر از ۶۰ درجه در روش حک و برش تخت، قطعه خام طلا بر روی میز کار دستگاه لیزر فایبر ثابت می شود و پرتو در جهت های x و y توسط آینه های سروو هدایت می شود و عمل حک و برش انجام می گیرد.

این روش  مناسب تولید انواع پلاک، آویز، شمایل، حک تصویر یر روی ورق طلا، حک تاریخ و …بر روی سطوح تخت و منحنی کمتر از ۶۰ درجه، حکاکی و برش انواع قالب ها و طرح های مورد نظر، حک چهره بر روی سطح طلا و … می باشد.

تولید انواع گوشواره، گردنبند و آویز با این روش انجام می شود.

 

درباره نویسنده:

Call Now Button