مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

لیزر حکاکی و برش طلا

///لیزر حکاکی و برش طلا

لیزر حکاکی و برش طلا

 

لیزر حکاکی و برش طلا

همه چیز درباره ی دستگاه لیزر طلا سازی و جواهر سازی

این دستگاه لیزر طلا سازی و جواهر سازی طلا به طور خاص جهت حکاکی انواع حلقه و انگشتر از جنس طلا، پلاتین، تیتانیوم و … میباشد. این دستگاه لیزر طلا سازی و جواهرسازی می تواند بر روی سطح داخلی و خارجی این اقلام، کلمات یا نقوش را حکاکی کند. از این دستگاه لیزر طلا سازی و جواهر سازی می توان برای حکاکی نقوش بر روی نگین های عقیق یا سایر سنگ های گران قیمت نیز بهرمند. علاوه بر این موارد، از دستگاه می توان برای حکاکی طیف وسیعی از قطعات فلزی دیگر نیز استفاده کرد.

boreshe tala
مواد قابل حکاکی با دستگاه لیزر طلا سازی و جواهرسازی:

انواع فلزات گران قیمت مانند طلا، نقره، تیتانیوم، پلاتین و سایر فلزات و برخی از انواع غیر فلزات

موارد کاربرد اصلی:

۱- حکاکی حلقه های نامزدی و عروسی

۲-حکاکی نگین انگشتر

۳-حکاکی متن یا نقش بر روی دستبند و النگو

۴-حکاکی سنگ های گران قیمت

۵-حکاکی قطعات فلزی دیگر

۶- …

شرکت پارت لیزر برای دستگاه های عرضه شده (دستگاه لیزر طلا سازی و جواهرسازی و…) به مشتریان خود خدمات زیر را ارائه می نماید :

آموزش : برای تمامی دستگاه های لیزر، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.

گارانتی . تمامی دستگاه های لیزر این شرکت، حداقل دارای یک سال گارانتی هستند.

خدمات پس از فروش : تمای دستگاه های لیزر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.

اغلب دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت پارت لیزر ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE ( استاندارد اتحادیه اروپا ) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.

 

درباره نویسنده:

Call Now Button