مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ریل های واگنی دستگاه برش لیزری و حکاکی

///ریل های واگنی دستگاه برش لیزری و حکاکی

ریل های واگنی دستگاه برش لیزری و حکاکی

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

ریل های واگنی دستگاه برش لیزری و حکاکی

ریل های واگنی دستگاه برش لیزری و حکاکی همانگونه که می دانیم انواع مختلفی از ریل دستگاه های لیزر  از قبیل ریل مدور، تخت، سریع، واگنی و انواع دیگر است. طراحی مهندسی را با دقت زیاد برای دستگاهی که برش های رایج را در هر دو عملیات حکاکی و برش کاری می باشد انجام می دهد. ریل تخت  مناسب ترین مورد در‌ نوع کاربرد دستگاه برش و حکاکی در نظر گرفته شده است. این کاملترین سیستم تا به الان بوده است.

Fast از نظر قیمت اقتصادی ارزون است و جز ریل های تخت می باشد. زیرا شاسی برای نصب ریل تخت لازم و ضروری است. اما ریل واگنی دارای شاسی U فرم می باشد که جنس آن از ورق یا جنس اکسترود است. ما بین ریل و واگن ساچمه هایی است که لغزش بین ریل و واگن ایجاد می کند. آن گاه باعث حرکت دقیق واگن بر روی ریل می گردد. از اول تا آخر هر دو عدد میله آبکاری شده در آن وجود دارد. ۴ چرخ دو طرفه در اطراف واگن متحرک داخل این ریل  می باشد. که دقیقا مانند تکان لوکوموتیو روی ریل قطار می باشد که در حال حرکت است.

 

 

ریل های واگنی دستگاه برش لیزری و حکاکی

Laser wagon rail

برای تکان های پر سرعت و پبچ و خم های پشت سرهم، مناسب این مدل ریل ها هستند. ولی به هیچ عنوان برای کارهایی مانند حکاکی به دلیل دقت پایین تر مناسب نمی باشند. اما برای برش پارچه که احتیاج جهت تخت گاز پر سرعت، دقت متوسط و قدرت پایین دارد ساخته شده است.

خوشبختانه ریل ها احتیاج به روغن کاری زیاد ندارند. زیرا مدل واکنش چرخ ها با ریل دارای جنبش آن ها است. و داخل هر چرخ قسمت متحرک بلبرینگ کوچک قرار داده شده است. بنابراین اگر چنین ریلی دارید تنها کافی است که میله را چرب نمائید.

ریل های واگنی دستگاه برش لیزری و حکاکی

Laser machine rails

کاربرد ریل در دستگاه برش ام دی اف (دورکن)

از مهمترین ماشین آلات در دنیا، داخل صنایع ام دی اف، دستگاه برش ام دی اف یا دور کن می باشد. دورکن در طول ریل های گوناگون وجود دارد. همچنین گزینه های مختلفی در ایران موجود است. مدل ریل واگنی این دستگاه مدل پیشرفته تری نسبت به ساچمه ای است. که از نظر روان بودن و طول عمر و نگهداری برتری زیادی نسبت به ریل ساجمه ای دارد. هم اکنون این دستگاه در سایز های گوناگون عرضه می گردد. مبحث لب پریدگی مهم ترین عامل در برش ام دی اف  می باشد. که این مشکل بزرگ با داشتن یک دستگاه خوب و با کیفیت حل خواهد گردید.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button