مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تعمیرات دستگاه لیزر و نکاتی درباره پاور دستگاه لیزر

///تعمیرات دستگاه لیزر و نکاتی درباره پاور دستگاه لیزر

تعمیرات دستگاه لیزر و نکاتی درباره پاور دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

تعمیرات دستگاه لیزر و نکاتی درباره پاور دستگاه لیزر

تعمیرات دستگاه لیزر و نکاتی درباره پاور دستگاه لیزر نقص یا خرابی در دستگاه های لیزر می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای تعمیر این دستگاه ها می توانید به شرکت پارت لیزر برای شناخت و آگاهی از عیب دستگاه خود در ارتباط باشید. تعمیرات دستگاه برش و حکاکی لیزری توسط خودتان با آموزش، که‌ خود موجب آگاهی و شناخت از تعمیرات دستگاه برش لیزری می گردد.

شرکت پارت لیزر با کارشناسان فنی مجرب، دارای تجهیزات پیشرفته و با در اختیار داشتن قطعات اورجینال، آماده عیب­ یابی، سرویس و تعمیر کلیه دستگاه­ های لیزر صنعتی شامل لیزرهای حکاکی، برش و جوش است. لذا دستگاه لیزر شما را در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت، تعمیر کرده و ضمانت عملکرد صحیح آن می دهد. همچنین پتانسیل فنی کادر شرکت پارت لیزر تعمیرات قطعات دستگاه­ لیزر شامل مادربرد، پاور لیزر و … را در راستای بهبود هزینه مشتریان عزیز محیا کرده است.

در تعمیر ماشین لیزر عواملی چون اصالت کالا و کیفیت کالا و خدمات ارائه شده به عهده لیزر می باشد. باید دقت به گارانتی داشته باشید که خدمات ارائه شده با آن همراه باشد. سفارش دهنده بایستی اطمینان خاطر از خدمات تعمیرات انواع دستگاه لیزر داشته باشد.

عواملی مانند مجاز نبودن میزان رطوبت دما، سیگنال های ورودی و خروجی، ولتاژ ورودی و خروجی و همینطور اتصال کوتاه بر عهده نظارت پاور می باشد که سریعا متوجه گردیده و باعث توقف عملکرد دستگاه لیزر می گردد. اپراتور دستگاه لیزر در بعضی موارد از طریق هشدار آگاهی می دهد.

پاور دستگاه لیزر

پاور دستگاه لیزر به وجود آورنده ی ولتاژ ۲۰۰۰۰ و تحریک کننده الکترون ها داخل تیوب لیزر است. یعنی پاور لیزر یکی از اصلی ترین قسمت دستگاه لیزر می باشد که نیاز به توجه کافی دارد.

  • در انواع مختلف Usual و Reci با توان های مختلف پاور  لیزر در بازار است.
  • اگر قصد عوض کردن، های ولتاژ دستگاه لیزر را دارید، از روی های ولتاژ، روکش پلاستیکی را جدا نمائید. زیرا باعث خنک تر شدن های ولتاژ می شود.
  • از نکات برجسته ی پاور رسی که آن را متمایز از پاورهای دیگر می نماید، قابل تعمیر بودن آن می باشد.

نکته مهم

از عوامل آتش سوزی در دستگاه لیزر، به حال خود رها کردن دستگاه روشن لیزر در حال انجام کار می باشد.

 

تعمیرات دستگاه لیزر و نکاتی درباره پاور دستگاه لیزر

Laser cutting and engraving machine repair

همکاری با شما افتخار ماست. برای برقراری تماس با متخصصی شرکت پارت لیزر با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button