مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

بهترین دستگاه برش و حکاکی لیزر

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/بهترین دستگاه برش و حکاکی لیزر

بهترین دستگاه برش و حکاکی لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

بهترین دستگاه برش و حکاکی لیزر

در هنگام خرید بهترین دستگاه برش و حکاکی لیزری باید به چه نکات و مواردی توجه کنیم؟

مقدمه :

تکنولوژی برش لیزری ، امروزه دارای تنوع کاربرد وسیع در صنایع گوناگون می باشد . صنایع گوناگونی شامل صنایع تولید پوشاک ، صنایع خودرو سازی، صنعت چرم و صنایع وابسته ، موسسات تحقیقاتی و نمونه سازی ، مهندسی ، چوپ و دکور سازی ، تابلو سازی ، صنایع سنگ و … از جمله مصرف کنندگان این تکنولوژی هستند.با توجه به نوع صنعت و نیاز مصرف کنندگان ، دستگاه برش یا حکاکی لیزری ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه های برش و حکاکی لیزری به دو گروه عمده صنایع فلزی و غیر فلزی تقسیم می گردند. دستگاه های هر گروه نیز با توجه به نوع کاربرد با توان ها و قابلیت های مختلفی تولید می گردند.

به عنوان نمونه نوع دستگاه برش و حکاکی لیزری و قدرت مورد استفاده آن در صنایع چرم و کیف با صنعت چوب و حکاکی متفاوت می باشد.تیوپ لیزر این دستگاه های حکاکی و برش لیزری در توان ها و عمر مفید گوناگونی تولید می گردند . از جمله ۴۰، ۸۰  ، ۱۰۰ ، ۱۳۰  ، ۲۰۰ وات و .. با عمر مفید ۳۰۰۰ ، ۷۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ ساعت کار می توان نام برد. در این مقاله به راهنمایی خرید بهترین دستگاه های برش و حکاکی لیزری غیر فلزات با قیمت تقریبا ارزان موجود در بازار ایران می پردازیم

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (5)

با بودجه بین ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان کدام دستگاه برش و حکاکی لیزر را بخریم؟

اگر به دنبال خرید دستگاهی هستید که جهت حکاکی غیر فلزات قصد استفاده از آن را دارید توصیه می گردد که از دستگاه های برش وحکاکی با وات کمتر استفاده شود و اگر به دنبال برشکاری هستید توصیه می گردد از دستگاه های با قدرت وات بیشتر استفاده شود. کیفیت حکاکی با قدرت تیوپ لیزر نسبت عکس دارد . یعنی هر چه قدرت تیوپ لیزر افزایش پیدا کند ، از کیفیت و دقت حکاکی کاسته می شود.

اگر کار حکاکی شما بیش از برش کاری  است ، دستگاه با تیوپ حداکثر ۸۰ وات خریداری کنید و اگر کار های برش کاری شما بیشتر از حکاکی است از دستگاه با تیوپ ۱۳۰ وات به بالا استفاده نمایید. پیشنهاد ما دستگاه با تیوپ لیزر ۱۰۰w  Reci S4 است که تقریبا برای همه کارها مناسب است. تیوپ لیزر نصب شده بر روی دستگاه ها قابل تعویض و ارتقاء می باشد به شرط آنکه پاور تغدیه دستگاه برش و جکاکی لیزری نیز متناسب با تیوپ لیزر انتخاب و تغییر نماید.

امروزه اکثر تولید کنندگان دستگاه های برش و حکاکی لیزر خود را با دو میز مشبک لانه زنبوری و تیغه ای ارائه می نمایند که هر میز برای یک نوع مواد کارایی خاص دارد.رایج ترین اندازه میز کار برای دستگاه های برش و حکاکی لیزر در کارهای تابلو سازی و خدماتی ، میز ۹۰*۱۳۰ و ۱۳۰*۱۸۰ سانتی متر است. میز دوم به تمام ورق نیز مشهور است. خرید کدام دستگاه بستگی به نیاز شما دارد.

اگر نوع و قطر کار شما متفاوت می باشد و می خواهید در بخش وسیعی از خدمات یا صنایع کار کنید و یا اگر قصد کار حکاکی بر روی اجسام مدور را دارید باید حتما دستگاه برش و حکاکی لیزری با میز کار متحرک عمودی خریداری نمایید زیرا می توانید هر کار با هر قطری بر روی آن قرار دهید و همچنین باید دستگاه حکاکی و برش لیزری شما توانایی نصب سیستم روتاری را هم داشته باشد.  از فاکتور های مهم و تعیین کننده در قیمت و کیفیت یک دستگاه برش یا حکاکی لیزری علاوه بر تیوپ لیزر ، نوع مادربرد و نوع و قابلیت میز کار مورد استفاده در آن و همچنین توان سیستم خنک کننده آن ( چیلر ) می باشد.

نکته مهم : متاسفانه مشاهد شده که برخی از فروشندگان به توسط همین دستگاه های لیزر اقدام به حکاکی جعلی آرم و اطلاعات بر روی قطعات نموده و به عنوان مثال چیلر یا تیوپ لیزر های با قدرت کم و بی کیفیت و بی نام و نشان را به جای برند های معروف جهانی به فروش می رسانند. در خرید دستگاه های حکاکی وبرش لیزر توصیه می گردد اولا سعی نمایید از خرید دستگاه های بی نام و نشان خودداری نمایید و دوم از شرکت هایی خرید نمایید که خود نمایندگی رسمی و وارد کننده کالا از شرکت های معروف جهانی می باشند.

 سرعت و دقت برش و حکاکی با لیزر بسیار تابع نوع مادر برد آن است ،مادر برد های جدید دارای قابلیت هایی چون کنترل دقیق و پیش نمایش انجام کار ، صفحه نمایش رنگی و خطا یابی خودکار می باشند و همچنین به علت دارا بودن قابلیت های نرم افزاری پیشرفته ، کنترل کاربر را کمتر و سیستم به صورت تمام خودکار ، تمام مراحل و فرایند کار را کنترل می نماید. بهترین مادربرد های بازار ایران اکنون RDC-6332G و  RDC-6442G می باشند.

نوع چیلر و تناسب قدرت خنک کنندگی آن با توان تیوپ لیزر هم از عوامل تاثیر گذار در کارایی و قیمت یک دستگاه حکاکی و برش لیزر به شمار می رود. برای تیوپ لیزر ۸۰ وات به بالا از چیلر حداقل ۵۰۰۰ باید استفاده گردد.

دستگاه لیزر برش و حکاکی,دستگاه لیزر برش و حکاکی طلا,دستگاه لیزر برش و حکاکی دست دوم,دستگاه لیزر برش و حکاکی قیمت,دستگاه لیزر برش و حکاکی فلزات,دستگاه برش لیزری و حکاکی,فروش دستگاه لیزر برش و حکاکی,دستگاه برش و حکاکی لیزر غیر فلزات,دستگاه برش و حکاکی لیزری دست دوم,دستگاه برش و حکاکی لیزری غیر فلزات,

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۲۵۰ در ۱۳۰

از عوامل دیگر تعیین کننده یا متمایز کننده قیمت دستگاه های برش و حکاکی لیزر

۱- آپشن های نصب شده در دستگاه

 ۲-مقدار تعهد و خدمات پس از فروش فروشنده

۳- مقدار سودی است که واردکننده یا فروشنده برای خود در نظر می گیرد می باشد

 برخی از آپشن ها و قطعات اضافی نصب شده بر روی دستگاه های حکاکی و برش لیزر مانند “فوکوس اتوماتیک” که فقط جهت تنظیم اولیه فاصله هد با سطح کار استفاده می گردد و قادر نیست در حین کار و با تغییر قطر یا انحنا ، مجددا فاصله را تنظیم نماید ،کارایی محسوس و مهمی در دستگاه لیزر ندارند و نه تنها گاهی باعث برور اختلال در کار دستگاه حکاکی و برش لیزر می گردند بلکه باعث افزایش قیمت دستگاه حکاکی و برش لیزر نیز می گردند. لذا در خرید دستگاه حکاکی وبرش لیزر بهتر است بابت آپشن هایی مبلغ اضافی پرداخت نمایید که الزاما در کار شما تاثیر محسوسی داشته باشند.

[/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:15:26+00:00 اکتبر 31st, 2016|دسته‌ها: دستگاه لیزر حکاکی, مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای بهترین دستگاه برش و حکاکی لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button