مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دانستنی هایی دستگاه لیزر برش فلز

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/دانستنی هایی دستگاه لیزر برش فلز

دانستنی هایی دستگاه لیزر برش فلز

دانستنی هایی دستگاه لیزر برش فلز

دستگاه لیزر برش فلز برای اهدافهای بسیار زیادی به کار برذه می شوند یکی از روشهای بهره وری از آن دستگاه لیزر برش صفحات فلزی است که این صفحات شامل : استیل های نرم ، فلزات ضد زنگ و ورقه های آلومنیومی  می باشند   دستگاه برش لیزر فلز ،عمل برشکاری را به خوبی انجام می دهد ، عرض های بسیار کمی را می تواند برش دهد و هم چنین گرمای زیادی را در نقطه ی خاصی متمرکز می کند. که این امر باع شد که گرما در اطراف ورق فلز ایجاد نشود  از این روش بیشتر در برش سوراخ های بسیار ریز و یا طراحی صفحات فلزی پیچیده استفاده می شوند. یکی از این دستگاه برش صفحات فلز دستگاه برش CO2 می باشند که  پرتو های لیزر آنها از نور هایی با طول موج هم اندازه و با شدت بسیار بالا  تشکیل شده اند  که از طیف امواج الکترومغناطیسی را در بردارند  که توسط چشم انسان مشاهده نمی شود.ابعاد این پرتوها هنگامیکه از دهانه منبعه تولید کننده رها می شوند حدود ۳ چهارم یک اینچ بیشتر نیست . این پرتو ها ممکن است قبل از اینکه به صفحه فلزی مورد نظر برسد در درون دستگاه به وسیله آینه ها منعکس شوند.

دستگاه لیزر فایبر برش فلز GS-6050

دستگاه لیزر فایبر برش فلز GS-6050

برش لیزری فلزات

پرتوهایی که قرار است به هدف مورد نظر برسند قبل از برخورد با صفحه فلزی، از دهانه ی یک ابزار لوله مانند رد می شوند تا همگی در یک راستا قرار بگیرند و تاثیر لیزر افزایش یابد. هم چنین گاز های متراکمی مثل اکسیژن و نیتروژن از دهانه این ابزار لوله مانند خارج می شود. متمرکز کردن پرتوهای لیزر  دستگاه لیزر برش صفحات فلز می تواند به وسیله لنز های مخصوص و یا آینه های کروی مقعر انجام گیرد و این عمل در درون دستگاه به خوبی صورت می پذیرد. این پرتو ها باید با دقت زیادی بر نقطه مورد نظر متمرکز شوند و انرژی مورد نیاز برای لیزر برش آن ورقه به خوبی تنظیم شود تا عمل برش به درستی صورت پذیرد. گرمای متمرکز شده بر روی نقطه هدف بسیار زیاد است . امروزه دستگاه برش لیزری صفحات فلز می توانند با فناوری لیزری پالس مجهز شوند که کاربران می توانند به راحتی  برش دقیقی از ورقه های فلزی را انجام دهند. فلزاتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد در برگیرنده فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و فولاد است. دستگاه لیزر برش صفحات فلز دارای قسمت متمرکز کنترل خودکار ارتفاع می باشند که این یکی از کلیدی ترین بخشهای برش در این دستگاه است زیرا برشها بر اساسیک سنسور خازن و موتور محور Z کنترل می شود.بنابراین بخش کنترل خودکار دستگاه لیزر برش فلز برش و شکافهایی را که بر روی صفحه های قلز می دهد. تا زمانی که پرتو لیزر فعال است تنطیم کند. و باعث می شود در فرآیند تولید برش صفحات فلز نقطه کانونی ثابتی را ایجاد کند. از طرفی دستگاه لیزر برش فلز از گریدهایی در میز کارشان قرار می گیرد که تماس به سطح فلز را به حداقل می رساند. این گریدها توسط یک فایل که در کامپیوت خود ستگاه ذخیره می شوند باعث تنطیم این گریدها می باشند. قابلیت های پیشرفته برش فلزات در نرم افزار لیزر برش به افراد اجازه می دهد کنترل دقیق و کاملی بر روی فرایند برش لیزری داشته باشند.استفاده از گازهای نیتروژن و  یا اکسیژن در دستگاه لیزر برش فلز روشی دیگر برای کنترل عملکرد برش می باشد زیرا فشار بالای این گازها باعث می شود که ما در هنگام برش یک لبه بدون  اسیب داشته باشیم.این روش ها ها باعث ابجاد فرایند برش بذون هیچ تماس می باشد که در کاهش هزینه و وقت کاربر می شود. دستگاه های برش فلزات  می تواند  شکل بسیار نازکی از فلزات را برش دهد. و امکان برش  طرح های پیچیده بر روی فلزات وجود داشته باشد.

دستگاه لیزر برش فلز سری اپتیموس (OPTIMUS)

مزایا دستگاه لیزر برش فلز

 

  •  کاهش هزینه، وقت و بهره وری بالا دستگاه لیزر برش فلز
  • از آنجایی که ناحیه متاثر از حرارت در لیزرها اندک است ، ظاهر قطعات بسیار عالی خواهد بود.
  • ادستگاه های کنترل کامپیوتری به آموزش زیادی نیاز ندارند
  • بر اساس نیازهای مختلف تولید می تواند خود را سازگار کند و به شرایط موجود  واکنش نشان دهد.
  • در مقایسه با سایر روش های برش، خطر آسیب به افراد بسیار کمتر شده است.
  • سرو صدا کمتر شده است و همین امر باعث بهبود محیط کاری می شود.

درباره نویسنده:

Call Now Button