مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه لیزر CO2برش فلزات

///دستگاه لیزر CO2برش فلزات

دستگاه لیزر CO2برش فلزات

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه لیزر CO2برش فلزات

دستگاه لیزر Co2 جهت حکاکی و برش غیر فلزات مانند چوب، چرم، پارچه، پلکسی، کاغذ، مقوا و … استفاده می شود. همچنین نوع دیگری از دستگاه های لیزربرش فلزات را می توان به جهت برش فلزات استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم مختصری در مورد دستگاه های لیزر Co2 که جهت برش فلزات استفاده می شود، توضیحاتی ارائه کنیم.

 دستگاه لیزر دو هد

دستگاه لیزر دو هد

اعمال تغییرات در دستگاه های لیزر غیر فلزات Co2 به صورتی است که می توان آن ها را به دستگاه لیزر برش فلزات تبدیل کرد. اما در این جا یک نکته مهم قابل ذکر است که باید بدانید با اعمال تغییرات در این نوع از دستگاه لیزر، دستگاه قابلیت حکاکی بر روی غیر فلزات را از دست می دهد و این به این معنی است که کاربرد این دستگاه در مواردی است که ما نیاز به برش ضخامت بیشتر غیر فلزات و برش فلزات داریم. در صورت استفاده از تیوب لیزر ۱۵۰ وات در این نوع از دستگاه های لیزر می توان فولاد را تا ضخامت ۱٫۵mm و استیل را تا ضخامت ۱mm برش داد. در این نوع دستگاه لیزر همچنین می توان برای برش پلکسی تا ضخامت ۲۰mm و MDF تا ضخامت ۱۵mm بهره گرفت.

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (5)

برخی از تغییرات عمده ای که می بایست در این نوع از دستگاه های لیزر اعمال کرد تا بتواند فلزات را برش دهد، تغییر مکان لیزر ( هد دستگاه لیزر) به هد مختص دستگاه برش فلزات است. در این نوع هد دستگاه لیزر، این امکان فراهم می شود که بتوان در راستای محور Z هم تغییر ارتفاع داشته باشیم و به عبارت دیگر، هد این نوع از دستگاه های لیزر به سیستم اتوفوکوس مجهز است که می تواند در صورت وجود فرو رفتگی و یا برآمدگی در متریال به صورت اتوماتیک تغییر ارتفاع دهد. از دیگر تفاوت های این نوع هدهای دستگاه لیزر با هدهای لیزر معمول، قابلیت اتصال شلنگ ورودی کپسول اکسیژن می باشد که موجبات برش فلز را مهیا می سازد.

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button