مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تنظیم لنز دستگاه لیزر حکاکی

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/تنظیم لنز دستگاه لیزر حکاکی

تنظیم لنز دستگاه لیزر حکاکی

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

تنظیم لنز دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه لیزر  حکاکی برای انعکاس لیزر نیاز به لنز دستگاه لیزر دارد. تنظیمات لنز دستگاه لیزر  حکاکی بر اساس لنزهای مختلف، متفاوت می باشد. مانند دوربین های عکاسی که با شات های مختلف عکاسی در آن ها متفاوت می باشد. این که چه لنز دستگاه لیزر  حکاکی را انتخاب کنیم به موارد زیر بستگی دارد:

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (5)

  • سطح قدرت لیزر
  • – نوع مواد مصرفی
  • – جزییات و دقت طرح گرافیکی مورد نظر
  • – ضخامت مواد اولیه

عمق فوکوس کردن به نوبه خود محدوده پرتو لیزر را نشان می دهد. فاصله کانونی بیشتر، عمق تمرکز بیشتری می خواهد. به عنوان مثال عمق تمرکز یک لنز ۵ اینچی تقریبا دو برابر یک لنز ۲٫۵ اینچی می باشد. به همین دلیل برای مثال نتیجه برش لبه مواد اولیه باریک تر، با یک لنز ۵ اینچی بهتر است از زمانی که در دستگاه لیزر  حکاکی خود از یک لنز ۲٫۵ اینچی استفاده می کنید.

 لنز

لنز

لنز دستگاه لیزر CO2 1.5 اینچی

طرح های گرافیکی با جزییات خوب و دقت بالای ۵۰۰ dpi را می توانید با این لنز حکاکی کنید. برای این نوع لنز باید از مواد اولیه نازک مانند کاغذ، آکریلیک با ضخامت کمتر از ۶ میلی متر، چوب با ضخامت کمتر از ۸ میلی متر استفاده شود.

لنز دستگاه لیزر CO2 2 اینچی

طرح های گرافیکی با جزییات متوسط و دقت ۵۰۰ dpi با این لنز دستگاه لیزر  حکاکی می شود. توان لیزر متوسط می باشد و برای آکریلیک کمتر از ۸ میلی متر و چوب با ضخامت کمتر از ۱۲ میلی متر استفاده می شود.

لنز دستگاه لیزر CO2 052 اینچی

طرح های گرافیکی با جزییات کمتر و دقت کمتر از ۵۰۰ dpi را می توان با اون نوع لنز حکاکی کرد. قدرت لیزر در استفاده از این نوع لنز دستگاه لیزر  حکاکی بالا است و برای آکریلیک با ضخامت کمتر از ۱۲ میلی متر و چوب با کمتر از ۱۵ میلی متر کاربرد دارد.

لنز دستگاه لیزر ۳٫۲ اینچی فایبر

طرح های گرافیکی با جزییات خوب و دقت بالای ۵۰۰ dpi را می توانید با این نوع لنز دستگاه لیزر  حکاکی  کنید. در واقع لنز استاندارد برای فایبر همین نوع می باشد.

لنز دستگاه لیزر CO2 3075 اینچی

لنز مخصوص روتاری این لنز می باشد که برای برش استفاده نمی شود و برای حکاکی اجسامی استفاده می شود که کمتر از ۵۰ میلی متر باشد.

لنز دستگاه لیزر CO2 4 اینچی

لیزر در این نوع لنز برای حکاکی طرح های گرافیکی با جزییات کم استفاده می شود و بیشتر برای فوم کاربرد دارد.

[/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:15:09+00:00 دسامبر 31st, 2016|دسته‌ها: دستگاه لیزر حکاکی, مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای تنظیم لنز دستگاه لیزر حکاکی بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button