مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

کاربرد پاور ۱۰۰ وات دستگاه لیزر

///کاربرد پاور ۱۰۰ وات دستگاه لیزر

کاربرد پاور ۱۰۰ وات دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

کاربرد پاور ۱۰۰ وات دستگاه لیزر

کاربرد پاور ۱۰۰ وات دستگاه لیزر رایج ترین نوع پاور دستگاه لیزر است که ولتاژی حدود ۳۵ کیلو ولت و جریانی حدود ۳۰ میکرو آمپر را برای تیوب لیزر با توان ۱۰۰وات را تامین می نماید. این پاورها به صورت پالسی و تا حداکثر بیست هزار بار در ثانیه پالس را به تیوب لیزر انتقال می دهند. پاور دستگاه لیزر از نوع رسی، یک صفحه نمایش دارد. بایستی گفت پاورهای رسی که با مدلهای DY در بازار به برای فروش قرار دارند از بهترین کیفیت پاورهای لیزر می باشند.

وظیفه این صفحه نمایش نشان دادن داده هایی مثل سیگنال های ورودی و خروجی پاور روی پاور دستگاه لیزر است. همینطور نمایش، داده هایی مثل ولتاژ ورودی و ولتاژ خروجی را به عهده دارد. نشان دادن رطوبت و دمای دستگاه لیزر را هم روی این نمایشگر می توان دید. در آخر بهتر است بگوییم که نظارت بر دستگاه لیزر و تمام عوامل گفته شده را به عهده دارد.

کاربرد پاور ۱۰۰ وات دستگاه لیزر

Power 100W laser machine

کاربرد پاور ۱۰۰ وات دستگاه لیزر

  • انرژی پاور به الکترون های موجود در محیط فعال که همان محیط تولید لیزر است داده می شود و آنها را تحریک می کند.
  • نوری، الکتریکی یا شیمیایی بودن از موارد مختلف این سیستم می باشد.
  • محرک الکتریکی ایجاد لیزر در تیوپ های شیشه ای پاور می باشد.
  • پاور در دو سر تیوپ باعث رفتن الکترون به مدار بالاتر با ایجاد ولتاژی قوی بسته به نوع لیزر می شود. نور لیزر در اثر بازگشت مجدد آن به مدار قبلی، تولید می گردد.

پاور لیزر

  1. پاور لیزر های معمولی co2 به شکل ۶۰ وات ، ۸۰ وات ، ۱۰۰ وات ، ۱۲۰ وات ، ۱۵۰ وات می باشد.
  2. پاور لیزر هایرسی co2 به شکل ۸۰ وات ، ۱۰۰ وات ، ۱۳۰ وات می باشد

تذکرات اساسی و مهم

برای اطمینان از سالم بودن پاور، هیچ گاه خروجی آن را با فازمتر تست ننمائید. بایستی از تجهیزات مناسب به خاطر ولتاژ بالا به کارگیری شود.

جهت به کار بردن تیوپ های معمولی از پاور های معمولی و جهت به کار بردن تیوپ های رسی از پاورهای رسی به خاطر حفظ طول عمر تیوپ و پاور، استفاده نمایید.

جهت راه اندازی تیوب لیزر از پاور لیزر منبع تغذیه جریان ولتاژ استفاده می گردد. برای تحریک گاز داخل تیوب از ولتاژ بسیار بالا در تیوب لیزر های گازی  به کار برده می شود. پاور لیزر را به نام، های ولتاژ هم نامیده اند. در حال حاضر برای استفاده از تیوب هایی با توان های مختلف پاورهای لیزر های مختلف که دارای ولتاژ های خروجی مختلف هستند به کار گرفته می شود.

باید یادآور شویم که در کیفیت کار دستگاه لیزر حکاکی و برش کیفیت پاور لیزر حائز اهمیت فراوانی است. به صورتی که بهتر شدن حکاکی و برش در دستگاه را پاور لیزر انجام می دهد. به کارگیری هسته های افزایش دهنده ولتاژ و بخش رگولاتور و همینطور ممانعت از بالا رفتن حرارت داخل آن، عواملی تاثیر گذار در پایداری منبع تغذیه لیزر می باشد.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button