مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

واگن دستگاه لیزر

واگن دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

واگن دستگاه لیزر

واگن دستگاه لیزر قطعه ای متحرک است با تعداد زیادی ساچمه که روی محورها با کمترین اصطحکاک حرکت می کند. نکته ای که باید دقت شود این است که تنها نیاز به روغن کاری دارد و حتما از زدن گریس به آن خودداری شود. واگن های دستگاه لیزر بر اساس پهنای ریل مورد ارزیابی قرار گرفته و مدل بندی می شوند حد ایدآل برای یک دستگاه لیزر معمولی نوع ۲۰متری می باشد.

واگن دستگاه لیزر

واگن دستگاه لیزر

در واقع واگن دستگاه لیزر که روی لیزرگاید  Linear Guide  بسته می شود موجب حرکت روان محورها و انتقال قدرت می شود. واگن دستگاه لیزر یکی از قطعات مهم در دستگاه لیزر می باشد، کیفیت این قطعه در روانی انجام امور مربوط به لیزر و حکاکی بسیار موثر می باشد.

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزر برش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزر برش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروشقطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button