مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

های ولتاژ دستگاه لیزر، پاور لیزر Co2، پاورهای ولتاژ دستگاه لیزر

///های ولتاژ دستگاه لیزر، پاور لیزر Co2، پاورهای ولتاژ دستگاه لیزر

های ولتاژ دستگاه لیزر، پاور لیزر Co2، پاورهای ولتاژ دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

های ولتاژ دستگاه لیزر، پاور لیزر Co2، پاورهای ولتاژ دستگاه لیزر

های ولتاژ دستگاه لیزر، پاور لیزر Co2، پاورهای ولتاژ دستگاه لیزر ، های ولتاژ یا منبع تغذیه دستگاه لیزر کارآمدترین بخش در یک دستگاه لیزر است. این منبع تغذیه ولتاژ مورد اجتیاج لیزر تیوب را متغییر برای تولید جریان در لیزر تیوب را ایجاد می نماید. هر لیزر تیوب با توان مشخص یک های ولتاژ ویژه به خود دارد. شرکت پارت لیزر برای تکمیل خدمات پس از فروش به مشتریان آماده ارائه های ولتاژ به مشتریان عزیز است.

اغلب پاورهای، های ولتاژ دارای برچسب آبی رنگ روی پاور هستند می توانید آن را ببینید. حالا اگر این بر چسب روی پاور و سطح آن را کامل پوشانده بود، حتما آن را جدا و پاک کنید. اگر جنس بدنه پاور شما آلومنیوم است نقش خنک کننده دارد. همان هیت سینک یا بر چسب در کارخانه ساخت آلومنیوم نصب گردیده است. بایستی پس از خرید پاور جدا و پاک گردد. کوتاهی شرکت های تولید کننده مهمترین عامل سوختن پاور است.

استفاده از خمیر سیلیکون برای عوض کردن ترانزیستورها :

برای اینکه ترانزیستورها را تعویض کنید، دو طرف عایق را آغشته به خمیر سیلیکون نمایید. آن را در قسمت پشت ترانزیستور قرار دهید. بعد با پیچ و مهره به طور کامل ثابت نمایید. چون در صورتی که اتصال ناقص یا شل باشد باعث داغ شدن بیش از حد و سوختن سریع ترانزیستور می گردد.

 

های ولتاژ دستگاه لیزر، پاور لیزر Co2، پاورهای ولتاژ دستگاه لیزر

Laser Device Voltage

آشنایی با عایق میکا یا طلق ترانزیستور:

طلق ترانزیستور قابلمه ای از جنس میکا، ورقه بسیار نازکی  است. مابین ترانزیستور قابلمه ای و محل نصب این طلق قرار گرفته است و با پیچ و مهره بسته می گردد. در واقع این طلق از آسیب دیدن ترانزیستور ممانعت می نماید.

تذکر:

روی برد را چک نمایید و صدای بوق نشانه سوختن ترانزیستور است. در این زمان قطعه را از محل برد جدا نمایید و توسط مولتی متر در حالتی که در حالت دیود قرار گرفته بین پایه های بیس امیتر و بیس کلکتور  باید در حدود ۰٫۷ ولت نمایش دهد. همچنین بین پایه ای کلکتور و امیتر هیچگونه اتصالی نباشد در غیر این صورت حتما به ترانزیستور آسیب رسیده است.

(های ولتاژ دستگاه لیزر، پاور لیزر Co2، های ولتاژ دستگاه لیزر )

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button