مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

عوامل مهم در عمر مفید تیوب دستگاه لیزر

///عوامل مهم در عمر مفید تیوب دستگاه لیزر

عوامل مهم در عمر مفید تیوب دستگاه لیزر

عوامل مهم در عمر مفید تیوب دستگاه لیزر

عوامل مهم در عمر مفید تیوب دستگاه لیزر برای توضیح این عوامل مفید ابتدا راجع به تیوب لیزر می گوییم. قطعه خاص و قابل تعویض از دستگاه برش لیزری است که به عنوان قطعه مصرفی تیوب دستگاه لیزر می باشد. به دلیل آن که این قطعه از اساس با عمر مفید تولید می گردد.

عوامل مهم در عمر مفید تیوب دستگاه لیزر

  • درجه حرارت آب داخل چیلر است بر پایه درجه که باید بین ۱۰ الی ۴۰ درجه سانتی گراد باشد.
  • دمای محیط که در نشانگر چیلر است و باید بین ۲ تا ۴۰ درجه سانتی گراد باشد.
  • رطوبت محیط که بایستی بین منفی ۱۰% الی مثبت ۶۰% باشد.

انواع چیلر دستگاه لیزر و خنک کننده ها

چیلر ها به دو دسته اصلی تقسیم می گردد که دارای روش متفاوت در سرد کردن می باشد.

  • چیلرهای جذبی
  • چیلرهای تراکمی

روش های خنک کردن چیلرها یا خنک کننده های صنعتی

سرمایش در دستگاه های لیزر صنعتی CNC با چیلرهای تراکمی انجام می شود. ابتدا گاز توسط کمپرسور در چیلر متراکم می شود، سپس وارد کندانسور خنک کننده گاز متراکم شده می گردد و توسط آب یا هوای محیط، خنک و به مایع تبدیل می شود. کار شیر انبساط کاهش فشار مبرد درون سیکل می باشد. این مایع با عبور از شیر انبساط وارد خنک کننده شده و گرمای محیط را جذب کرده و باعث خنک شدن محیط می شود.

برای سرد کردن تیوب لیزر شیشه ای CO2، چیلر دستگاه لیزر تراکمی با ساخت دقیق برای این کار،  در حدود ۸۰ تا ۲۰۰ وات مطلوب می باشد.

عوامل مهم در عمر مفید تیوب دستگاه لیزر

Laser chiller

تعویض آب چیلر

نکات مهم در تعویض آب چیلر که به آنها در زیر اشاره شده است:

  • توصیه می شود آب در هر ۶ ماه یکبار در چیلر دستگاه لیزر تعویض گردد.
  • در تیوب دستگاه لیزر نباید از آب با کیفیت بد و کثیف استفاده شود. چون قدرت لیزر به طور جدی تحت تاثیر قرار می گیرد. که در این صورت کوتاه شدن عمر تیوب لیزر را به همراه دارد.
  • درجه حرارت آب باید ۱۵-۳۵ ℃ باشد. اگر درجه حرارت چیلر دستگاه لیزر بیش از ۳۵ ℃بالا رود بایستی دستگاه لیزر خاموش گردد تا تیوب خنک گردد و سرد شود.

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز ,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد. امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

درباره نویسنده:

Call Now Button