مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه لیزر حکاکی

/دستگاه لیزر حکاکی
دستگاه لیزر حکاکی 2017-11-26T22:14:48+00:00

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه لیزر حکاکی:

در ابتذا به نحوه به وجود آمدن لیزر می پردازیم که به این شکل است لیزر به وسیله تحریک مواد مولد لیزر  به وسیله تابش یک لامپ در یک محفظه ی بسته تولید می شود. بعد از تحریک ماده۹ مولد لییزر از آینه برای منسجم کردن و منعکس کر نور لیزر استفاده می شود تا به خوبی و منسجم و به صورت یک نور مستقیم آن را منعکس کند.

فواید استفاده از دستگاه لیزر حکاکی :

اگر بخواهیم از فواید کار با لیزر بگوییم باید گفت وقتی حکاکی یا برشی توسط لیزر انجام می شود کار بسیار تمیز و با دقت و ظرافت خاصی انجام می شود که این خود یک امتیاز و مزیت به حساب می آید.در برش یا حکاکی به وسیله لیزر دیگر خبری از وجود لبه های اضافی نیست که این مشکل در روش های سنتی و مکانیکی به وفور دیده می شود که در این روش تمیزی و دقت لیزر کاربر را مجاب به استفاده از این فناوری می کند. و این دقت و ظرافت نیز دلیل آن تنها تابش مداوم و یکسان لیزر می باشد که دقت و ظرافت را دو چندان میکند و بعد از اتمام کار نتیجه را برای ما مطلوب تر می کند.

دستگاه برش پلاسما:

در این روش به خاطر کم بود وسعت نقطه دریافت کننده حرارت احتمال تاب برداشتن بسیار کم است و دلیل آن هم نا چیز بودن نقطه موثر حرارتی است که به آن میدهیم. به خاطر مصرف انرژی کم تر در روش لیزر تا روش پلاسما و همینطور دقت بالایی که در برش و حکاکی لیزری وجود دارد به این خاطر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. و با همه اینها دستگاه های لیزری نمی توانند زخمات بیشتر یا مازادی را به نسبت دستگاه های پلاسما را برش دهند. امروزه دستگاه های قوی تر و پیشرفته تری در این موضوع تولید و ساخته می شوند که بتوانند برش های  با زخامت بیشتری بزنند اما این دتگاه ها هزینه تمام شده شان گران تر و هزینه بیشتر نسبت به پلاسما را به همراه دارد.

انواع لیزر ها

لیزر ها بر چند نوع تقسیم می شوند که ما در اینجا چند نوع از این لیزر ها را برای شما به صورت مختصر معرفی میکنیم :

مانندلیزر گازی ، شیمیایی،فیبری،جامد،رادیو اکتیوو…اما لیزر هایی که معمولا در صنعت استفاده می شود و کاربرد بیشتری دارد لیزر های گازی و جامد است که از آن بسیار استفاده می کنند.

لیزر هایی که بسیار پر کاربرد هستند و از آنها استفاده می شود میتوان به لیزر co2  که بیشتر برای حکاکی و ضعیف کردن ماده استفاده می شود اشاره داشت.[/vc_column][/vc_row]

Call Now Button