مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

بهترین دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

///بهترین دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

بهترین دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

بهترین دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

تکنولوژی حکاکی لیزری ، امروزه دارای تنوع کاربرد وسیع در صنایع مختلفی می باشد .در این مقاله قصد داریم تا کاربرد دستگاه لیزر حکاکی رو در بخش صنعت بررسی نماییم و بهترین دستگاه لیزر حکاکی را به شما دوستان گرامی معرفی نماییم.

  • کاربرد بهترین دستگاه لیزر حکاکی بر حسب صنعت

     

در بخش کاربرد دستگاه لیزر حکاکی در بخش صنعت میتوان به صنایع مختلفی شامل صنایع تولید پوشاک ، صنایع خودرو سازی، صنعت چرم و صنایع وابسته ، موسسات تحقیقاتی و نمونه سازی ، چوپ و دکور سازی ، تابلو سازی ، صنایع سنگ ، مهندسی و قطعات الکترونیکی، مدارهای مجتمع (IC)، مهندسی برق و دستگاه های الکتریکی، ارتباطات تلفن همراه، محصولات سخت افزار، ابزار لوازم جانبی، ابزار دقیق، عینک و ساعت، طلا و جواهر و لوازم جانبی، قطعات خودرو، صفحه کلید پلاستیکی، مصالح ساختمانی، لوله پی وی سی، تجهیزات پزشکی و سایر صنایع…. از جمله مصرف کنندگان این تکنولوژی اشاره کرد.

00دستگاه لیزر حکاکی فلزات.docxبنابراین باید توجه داشت که با توجه به نوع صنعت و نیاز مصرف کنندگان آن ، دستگاه لیزر حکاکی  ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

 شرکت پارت لیزر دارای انواع دستگاه لیزر حکاکی می باشد که هریک از این انواع دستگاه لیزر حکاکی میتوانند جز بهترین دستگاه لیزر حکاکی موجود در بازار باشند.

دستگاه لیزر حکاکی ۲۰ وات ، دستگاه لیزر حکاکی ۳۰ وات و دستگاه لیزر حکاکی ۵۰ وات 

دستگاه مارکینگ (دستگاه لیزر  حکاکی ۲۰ وات) و حکاکی سریع  توسط اشعه لیزر که در فایبر(دستگاه لیزر  حکاکی ۲۰ وات) با اشعه لیزر با باریکه با ظرافت ۰٫۱ میلی متر و سرعت فوق العاده تا ۳۵۰۰ میلی متر بر ثانیه در هد های چینی و سرعت  ۹۰۰۰ میلی متر بر ثانیه در هد های اسکن لب میباشد. که مناسب فلزات و برخی غیر فلزات میباشد.دستگاه مارکینگ (دستگاه لیزر  حکاکی ۳۰ وات) و حکاکی سریع  توسط اشعه لیزر که در فایبر(دستگاه لیزر  حکاکی ۳۰ وات) با اشعه لیزر با باریکه با ظرافت ۰٫۱ میلی متر و سرعت فوق العاده تا ۳۵۰۰ میلی متر بر ثانیه در هد های چینی و سرعت  ۹۰۰۰ میلی متر بر ثانیه در هد های اسکن لب میباشد. دستگاه مارکینگ (دستگاه لیزر  حکاکی ۵۰ وات) و حکاکی سریع  توسط اشعه لیزر که در فایبر(دستگاه لیزر  حکاکی ۵۰ وات) با اشعه لیزر با باریکه با ظرافت ۰٫۱ میلی متر و سرعت فوق العاده تا ۳۵۰۰ میلی متر بر ثانیه در هد های چینی و سرعت  ۹۰۰۰ میلی متر بر ثانیه در هد های اسکن لب میباشد. که مناسب فلزات و برخی غیر فلزات میباشد.

از مهم ترین کاربردهای دستگاه لیزر حکاکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- دارای کاربرد های بسیار وسیع در ساختن و نشان گذاری سخت افزار ها می باشد.

۲- در ساخت برد ها و لوازم الکترونیکی و الکتریکی کاربرد دارد.

۳-  ساخت تجهیزات مخابراتی کاربرد وسیعی دارد.

۴-  برای ساخت صنایع ابزار دقیق مناسب و مورد پیشنهاد است.

۵- مورد استفاده در صنعت طلا و جواهر سازی

۶- مورد استفاده درصنعت  ساخت قطعات خودرو

۷- دارای کاربرد های بسیار زیادی در ساخت ابزارآلات پژشکی می باشد.

درباره نویسنده:

Call Now Button