مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

استپ موتور دستگاه لیزر

///استپ موتور دستگاه لیزر

استپ موتور دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

استپ موتور دستگاه لیزر

در خصوص استپ موتور دستگاه لیزر حکاکی و برش باید بگوییم که این موتور معمولا در دو نوع ۲ فاز و فاز۳ پانزده و هفت کیلویی و یازده کیلویی موجود است.

موتور دستگاه لیزرعمکرد استپ موتور دستگاه لیزر

در این مبحث میخواهیم به این بپردازیم که عملکرد استپ موتور دستگاه لیزر چگونه است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استپ موتور دستگاه لیزر ( Stepper Motor ) یا استپر موتور ( Step Motor ) یا موتور لیزر هر پالس خارج شده از درایو لیزر را به حرکت تبدیل میکند.یعنی زاویه ۳۶۰ درجه را بر پالس های ورودی تقسیم میکند.

در واقع  موتور دستگاه لیزر برای حرکت به نقطه خاص و یا ماندن در یک قسمت مشخص به درایو خود پیام یا به اصطلاح فیدبک نمیدهد. در این صورت باید از فیدبک گیر و یا انکودر استفاده کرد .یک راه دیگر هم هست که میتوانیم از سرو موتور ها اسفاده نمود .

انواع استپ موتور دستگاه لیزر:

استپ موتورهای مورد استفاده در دستگاه لیزر حکاکی و برش معمولا در دو نوع ۲ فاز و فاز۳ میباشد.

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروشقطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button