مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

کدام بهتره تیوپ شیشه ای یا فلزی

///کدام بهتره تیوپ شیشه ای یا فلزی

کدام بهتره تیوپ شیشه ای یا فلزی

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 کدام بهتره تیوپ شیشه ای یا فلزی

تیوپ لیزری در دونوع به بازار عرضه می شود:

  1.   فلزی
  2. شیشه ای

  باید در نظر گرفت که کدام تیوپ مناسب دستگاه لیزر شما می باشد. بنابراین شرکت پارت لیزر سعی دارد اطلالعاتی را در مورد تفاوت بین این دو تیوپ ارائه دهد. از موارد مهمی که در انتخاب شما برای تهیه تیوپ لیزر تاثیرگذار خواهد بود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  طول عمر:

    یکی از موارد مهم برای استفاده از تیوب لیزر، طول عمر آن است. که طول عمر تیوب لیزر شیشه ای: تقریبا بین ۲ تا ۵ سال و طول عمر تیوب لیزر فلزی : تقریبا بین ۵ تا ۷ سال می باشد . اصولا زمان مطرح شده در مورد طول عمرتیوپ های لیزر بر اساس میزان ساعت است این ارقام گفته شده بر اساس زمان است که سازندگان تولید این تیوپ های لیزر مطرح کرده اند که حتی ممکن است این زمان در زمان استفاده دستگاه لیزر شما کمتر یا بیشتر باشد این دلیلی برای دقیق نبودن رنج عمر تیوب ها می باشد و نمی توان گفت که عمر یک تیوپ لیزر چقدر است. البته با توجه به بیشتر بودن عمر تیوب لیزر فلزی تصمیم گیری قبل از مطالعه بقیه موارد کمی زود است.

    تیوپ لیزر شیشه ای

    تیوپ لیزر شیشه ای

  •  قیمت:

هزینه خرید و تعویض یک تیوب لیزر شیشه ای اضافی به صرفه تر از خرید یک تیوب فلزی می باشد شاید این  یکی از دلایل مهم برای نخریدن تیوب لیزر فلزی است که باعث جذابیت زیاد در خرید تیوپ های شیشه ای شده است.

  • گارانتی:

تیوپ های لیزر قطعاتی از دستگاه لیزر می باشند که در زمان خرید دستگاههای لیزر این قظعات از شرکت پارت لیزر دارای گارانتی می باشد اما طول زمان گارانتی تیوب لیزر شیشه ای به مراتب کمتر است.

  •  عملکرد:

عملکر تیوب های لیزر  دستگاه لیزر بر اساس سه عامل زیر انجام می پذیرند:

 

  •  کیفیت:

این که اشعه نور از کجا ساتع می شود هیچ فرقی ندارد. نور با قدرت ۵۰ وات چه از تیوب لیزر شیشه ای ایجاد می شود  و چه از تیوب لیزر فلزی هیچ تفاوتی از لحاظ کیفیت ندارد و نمی توان آن را معیاری برای انتخاب دانست.

 تیوپ لیزر

تیوپ لیزر

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد شاید انتخاب شما نیز مثل افراد زیادی، تیوپ لیزر شیشه ای باشد. اگر برای تصمیم گیری خود هنوز هم شک دارید می توانید برای اطمینان بیشتر، با مشاوران و متخصصین فروش شرکت پارت لیزر تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های ایشان استفاده ببرید.

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button