مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

کاغذ و دستگاه لیزر

///کاغذ و دستگاه لیزر

کاغذ و دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 کاغذ و دستگاه لیزر

یکی از ابزارها و روش های راحت برای برش کاغذ دستگاه لیزر  می باشد که در جهت بسته بندی، ساخت مدل، کتاب، کرت های دعوت و …  مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت شما می توانید طرح های زیبای را طراحی نموده و به بازار رقابت عرضه کنید.  از انواع مختلف متریال های کاغذ و مقوا برای این نوع برش می توانید استفاده کنید.

دستگاه لیزر کاغذ

دستگاه لیزر کاغذ

مزیتهای موجود دستگاه لیزر برای برش کاغذ

 در صنعت کاغذ یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دستگاه های برش لیزری این است که دقت و کیفیت برش بسیار بالایی نسبت به بقیه روش ها دارد. علاوه بر این که دستگاه های لیزر کاغذ را می توانید حتی برای حکاکی آرم یا تصویر نیز استفاده کنید.

10-x-place-name-cards-white-pearl-hearts-laser-cut-weddings-seat-planning-283-p

به نکات زیر جهت برش خوب کاغذ توجه کنید:

  1. –  خطوطی که قرار است برش خرده شوند بهم زیاد نزدیک نباشند و حداقل فاصله بین خطوط ۰٫۲ میلیمتر بادرنظر گرفته شود حتی اگر دقت دستگاه لیزر شما بیشتر از این میزان باشد.
  2. –  خط هایی که قرار است برش بخورند نباید همدیگر را قطع کنند.
  3. – دما و فشار هوای محلی که دستگاه لیزر در آن قرار دارد باید تنظیم شود.
  4. – فرکانس مورد نظر برای یرش کاغذ توسط دستگاه لیزر، ۵۰۰ هرتز می باشد. که بسته به دستگاه لیزر خود می توانید این تجربه را به دست آورید که چه فرکانسی از همه مناسب تر می باشد.
  5. – تمیز بودن لنز دستگاه لیزر نیز بسیار مهم می باشد. سعی کنید همیشه قبل از شروع برش کاغذ خود از تمیز بودن لنز دستگاه خود مطمئن شوید.

کاربرد دستگاه لیزر کاغذ و مقوا :

  1. – ساخت بسته بندی در تیراژ محدود
  2. – ساخت محصولات کاغذی و مقوایی تزیینی در تیراژ محدود
  3. – ساخت محصولات کاغذی و مقوایی در ابعاد بزرگ
  4. – ساخت محصولات کاغذی و تزیینی با طرح های ظریف و پیچیده

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button