مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

کاربرد چیلر لیزر و کارکرد چیلر در دستگاه لیزر

///کاربرد چیلر لیزر و کارکرد چیلر در دستگاه لیزر

کاربرد چیلر لیزر و کارکرد چیلر در دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

کاربرد چیلر لیزر و کارکرد چیلر در دستگاه لیزر

کاربرد چیلر لیزر و کارکرد چیلر در دستگاه لیزر در مورد چیلر دستگاه لیزر باید بگوییم که در داخل تیوب لیزر اشعه ای است که گرمای بسیار زیادی دارد. وقتی تیوب لیزر خنک نگه داشته می شود جلوی ترکیدن آن گرفته می شود. این قطعه از راه گردش آب با پمپ آبی که در داخل آن است، باعث جذب گرمای دستگاه شده و آن را خنک می نماید.

با وجود چیلر دستگاه لیزر لوله های تیوب دستگاه لیزر CO2 سرد می گردند. برای خنک کاری و یا رطوبت زدایی هوا در محیط های متوسط تا بزرگ تجاری، صنعتی، مسکونی، آب سرد شده در چیلر استفاده می گردد.

در بحث لزوم آن ابتدا می پردازیم به کاربرد چیلر لیزر و کارکرد چیلر در دستگاه لیزر که بودن چیلر حیاتی است. باعث افزایش طول عمر تیوب می گردد. فقدان چیلر، باعث گرمای زیاد تیوپ می گردد و خیلی سریع قدرت خود را از دست داده و تیوب می ترکد. چیلرهای آب گردان لیزر CO2 برای این لزوم موجود می باشند.

دو نوع اصلی چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی که هر یک از آنها انواع مختلفی دارند. آنها را با قیمت خیلی مناسب و کیفیت بالا از شرکت پارت لیزر در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

کاربرد چیلر لیزر و کارکرد چیلر در دستگاه لیزر

نکات مهم و بسیار ضروری در رابطه با خنک کننده ها

  • مراقب باشید دمای همیشگی چیلر دستگاه لیزر باییستی بین ۱۸-۲۲ درجه سانتیگراد قرار داشته باشد.
  • همیشه از میزان مناسب آب چیلر دستگاه لیزر توسط شخص پشت دستگاه مطمئن گردید.
  • آب داخل چیلر دستگاه لیزر باید از نوع آب مقطر باشد تا باعث رسوب و سوختن پمپ در مسیر گردش آب نشود. آب داخل مخزن آب، ماهی یک بار عوض شود.
  • ابتدا چیلر را روشن کنید و بگذارید حداقل ۱۰ دقیقه چیلر کار کند. سپس دستگاه لیزر را روشن کنید. این عمل در فصول سرد سال از ترکیدن تیوپ لیزر بر اثر سرما جلوگیری می کند.
  • درب مخزن چیلر دستگاه لیزر بایستی بسته باشد تا آب تبخیر نشود و از ورود اجسام جامد ریز در داخل مخزن جلوگیری شود. از دلایل سوختن پمپ، وارد شدن اجسام جامد ریز به همراه گردش آب می باشد.
  • دقت نمائید که در دستگاه های لیزر با ابعاد کوچک و توان پایین می توان به جای چیلر دستگاه لیزر از یک پمپ آب استفاده کرد .

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button