مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

کاربرد دستگاه لیزر برش فلز

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/کاربرد دستگاه لیزر برش فلز

کاربرد دستگاه لیزر برش فلز

کاربرد دستگاه لیزر برش فلز

آشنایی با دستگاه لیزر برش  آلومینیوم

 یکی دیگر از متریالهای برش دستگاه لیزر برش فلز ورق های آلومینیوم می باشد، برش این ورق کمی سخت است و خیلی از شرکتها برای برش آن دچار مشکل می شوند. برخی از این دلایل عبارتند از:

 

دستگاه لیزر فایبر برش فلز GS-6050

دستگاه لیزر فایبر برش فلز GS-6050

گاز کمکی:

 برخی از این شرکتها نمیتوانند برش ورق آلومینیوم را با دقت انجام دهند و این به دلیل این است که تنها از گاز اکسیژن برای این کار استفاده می کنند. از طرفی برای یک برش دقیق و منظم باید از گاز نیتروژن استفاده شود ما اصولاً برای برش آلومینیوم از گاز نیترژن استفاده می کنیم درسته که این گاز پرهزینه می باشد ولی برش ورق های آلومنیوم را بسیار دقیق و منظم انجام می دهد.

برآمدگی:

همانطور که گفته شد ورق آلومینیوم نسب به فولاد ضد زنگ نرم تر است برش آن سخت تر خواهد شد بنابراین افرادی که می خواند ورق آلومنیوم را برش بدهند از دستگاه لیزر برش فلز با تنطیمات پیشرفته تر ، کنترل سرعت فشارگاز و تمرکز لیزر ی بهتری استفاده می کنند. تا بتوانند برش با کیفیتی را ایجاد کنند.

maximus_1_picture

مواد انعکاسی:

ورق های آلومنیوم در هنگام برش با دستگاه لیزر برش فلز ممکن است به آنها آسیب برساند زیرا برش این ورق های آلومینیوم باعث بازگشت انعکاس از فلز به سمت دستگاه می شوند و اسیبهایی را به دستگاه برش لیزر فلز ایجاد می کنند.. خوشبختانه دستگاه های برش لیزری فلز جدید سنسورهای پیشرفته ای دارند که به هنگام انعکاس،دستگاه لیزر برش فلز را خاموش می کند. این موضوع به اپراتور اجازه می دهد تنظیمات را قبل از بروز مشکل تغییر دهد.

 

درباره نویسنده:

Call Now Button