مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

کاربردهای دستگاه حکاکی وبرش لیزر

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/کاربردهای دستگاه حکاکی وبرش لیزر

کاربردهای دستگاه حکاکی وبرش لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

کاربردهای دستگاه حکاکی وبرش لیزر

همانطور که می دانید مدت زمان زیادی است که برای برش، حکاکی و جوشکاری از دستگاه لیزر استفاده می شود. و دستگاه لیزر توانسته ظریف ترن نوع جوشکاری را در تکنولوژی های مختلف از قبیل پزشکی، الکترونیک و صنعت طلا و جواهر سازی وحتی تا جوشکاری قالب های و بدنه های اتومبیل برای مونتاژ آنها  ایجاد نماید.

 maximus_1_picture

دربخش یرش، در ایجاد برش های نازک و طریف با دقت بالا  می توان بخ راحتی از دستگاههای لیزر برش استفاده نمود بطوری که دراین دستگاهها  هیچ نوع اعوجاج و نامیزانی در برش دیده نمی شود و تا حد امکان از مواد مذکور استفاده می شود. با دستگاه لیزر برش می توان کلیه فلزات،  فولاد، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم را برش داد  و حتی  می توان  به برش مواد غیر فلز از جمله چوب، پلاستیک، شیشه و سرامیک اشاره نمود این مزیت مهم دستگاه لیزر می باشد که برای شما مشتریان محترم از نظر هزینه مقرون و به صرفه تر خواهد بود تا انکه بخواهید از روش های دیگر و یا روش های سنتی برای برش در صنعت خود استفاده کنید.

سیستم حکاکی دستگاه لیزر نیز بر روی مواد اولیه فلزی و غیر فلزی قابل استفاده می باشد.  حکاکی شماره ها و بارکدها و علائم بر روی بسیاری از محصولات و بسته بندی ها از دستگاه لیزر استفاده می شود.  دلیل استفاده دستگاه لیزر در حکاکی  محو نشدن و از بین نرفتن این نوع حکاکی بر اثر مرور زمان می باشد.

حکاکی به وسیله تنطیم کامپیوتر نصب شده بر رو دستگاه صورت می گیرد به طوری که تنطیمات اولیه به دستگاه داده می شود و تمامی کنترل دستگاه توسط کامپیوتر موجود صورت می پذیرد. دستگاه لیزر قادر است ایزار های پیچیده ای حکاکی کند که حتی با دست هم امکان پذیر نخوهد بود .

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (5)

کاربردهایی که یک دستگاه لیزر در صنعت دارد را می توان در زیر به طور مختصر بیان نمود:

صنعت اتومبیل

صنعت جوشکاری

صنعت طلا و جواهر سازی

صنعت چوب

صنعت چرم

صنعت الکترونیک

صنعت پزشکی

صنعت لباس

و ……….

 [/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:15:06+00:00 ژانویه 23rd, 2017|دسته‌ها: دستگاه لیزر حکاکی, مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای کاربردهای دستگاه حکاکی وبرش لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button