مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ولتاژها در تیوب لیزر دستگاه لیزر ولتاژ، تیوب لیزر، جریانDC،جریانAC

///ولتاژها در تیوب لیزر دستگاه لیزر ولتاژ، تیوب لیزر، جریانDC،جریانAC

ولتاژها در تیوب لیزر دستگاه لیزر ولتاژ، تیوب لیزر، جریانDC،جریانAC

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

ولتاژها در تیوب لیزر دستگاه لیزر ولتاژ، تیوب لیزر، جریانDC،جریانAC

ولتاژها در تیوب لیزر دستگاه لیزر ولتاژ، تیوب لیزر، جریانDC،جریانAC همانگونه که می دانیم برای ایجاد جریان DC می‌توانیم از یکسو کننده‌ های جریان تا به ولتاژ آغازین ۱۰ کیلو ولت برسیم. سیستم‌ های ولتاژ بالا با قابلیت تنظیم در لیزرهای co۲ نیازی نیست. این سیستم قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی را دارد. برای تنظیم قدرت خروجی لیزر مطلوب است. هر قدر ولتاژ بالاتری به کار برود عمل لیزر با قدرت بیشتری صورت می پذیرد. ولتاژ بالای رسیده دو سر تیوب لیزر، یک میدان یکنواخت در سر تا سر لوله به وجود می آورد و الکترون ها در این میدان شتاب می‌ گیرند. بعد به اتم‌ های دیگر برخورد و آنها را تحریک می‌ نمایند. گاهی قبل از عمل تخلیه، گاز را کمی یونیزه می‌ نمایند. این عمل به کمک یک پالس ولتاژ بالا که به یکی از الکترود ها می رسد یا به کمک یک سیم کوتاه که به دور لوله پیچیده، انجام می‌شود.

 

ولتاژها در تیوب لیزر دستگاه لیزر ولتاژ، تیوب لیزر، جریانDC،جریانAC

Laser tube machine – part – laser -1

در این شیوه هم الکترون‌ ها و هم یون‌ ها و هم مولکول‌ های خنثی در محیط هستند. الکترون های آزاد توسط میدان الکتریکی شتاب می گیرند و به سمت آن حرکت می‌ نمایند. نکته‌ ای که به هنگام تنظیم ولتاژ مناسب در نظر گرفته می شود این است که آغاز ولتاژ اعمال شده از مرز ۱۵ کیلو ولتاست. ولتاژ را کم کم بالا می بریم تا یک باریکه نوری موازی و درخشان در مرکز کاواک لیزر مشاهده گردد. در چنین حالتی ولتاژ اعمال شده ولتاژ مطلوبی می باشد.

مراقبت بسیار زیادی در استفاده از ولتاژ های بالا احتیاج است. سیم‌ های رابط عایقمناسب این کار است. و هر جا که سیم پوشش خود را از دست داده آن را عایق نمائید. سیستم ولتاژ بالا و خود دستگاه لیزر باید بر روی پایه‌ های محکم و بدون لغزش نصب گردد. این کار لغزش و خطر ممکن برخورد سیم‌ ها را کنترل می نماید. توجه کنید در زمان کار با چنین سیستمی تا سیم‌ های کاتد و آند ۲ اینچ به ازای هر ۱۰ کیلو ولت فاصله حفظ شود. هر گونه جرقه زدن و اتصال کوتاه محافظت می شود.

( ولتاژها در تیوب لیزر دستگاه لیزر ولتاژ، تیوب لیزر، جریانDC،جریانAC )

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button