مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

های ولتاژ لیزر منبع تغذیه دستگاه لیزر Co2

///های ولتاژ لیزر منبع تغذیه دستگاه لیزر Co2

های ولتاژ لیزر منبع تغذیه دستگاه لیزر Co2

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

های ولتاژ لیزر منبع تغذیه دستگاه لیزر Co2

های ولتاژ لیزر منبع تغذیه دستگاه لیزر Co2  باید واضح بگوییم که کارآمدترین بخش در یک دستگاه لیزر است. این بخش ولتاژ مورد احتیاج لیزر تیوب را، متغییر برای تولید جریان در لیزر تیوپ ایجاد می کند. هر لیزر تیوب با هر توانی یک های ولتاژ مخصوص به خود دارد. برای تکمیل خدمات پس از فروش شرکت پارت لیزر  آماده ارائه های ولتاژ به مشتریان گرامی است.

همانگونه که می دانیم منبع تغذیه و های ولتاژ دستگاه لیزر در چندین برند ساخته می شوند که مهترین آنها رسی و یونگلی است. نکته بسیار مهم در انتخاب های ولتاژ یا پاور لیزر کیفیت جوک های آنها می باشد که اگر نا مرغوب باشد دردسر زیادی دارد.

برای افزایش کارایی و طول عمر های ولتاژ روی بدنه های ولتاژ پوسته های نایلونی است که باید از آن جدا کرد. یک فن کوچک ۲۲۰ ولتی برای خنک نگهداشتن آن و روی شیارهای های ولتاژ گذاشته می شود. توصیه می کنیم اگر های ولتاژ خراب شد، تعمیرش نکنید. زیرا عمرش پس از تعمیر و صرف هزینه کوتاه می گردد. اگر دوباره معیوب گردد، آسیب جدی به قطعات دیگر وارد خواهد کرد.

 

های ولتاژ لیزر منبع تغذیه دستگاه لیزر Co2

Laser voltage

کابل  های ولتاژ (H.V) دستگاه لیزر:

وظیفه این کابل انتقال ولتاژ جهت اتصال پاور ولتاژ بالا به کاتد تیوب را انجام می دهد. عایق این کابل مانع از عبور ولتاژ از آلیاژ مرکزی سیم به بدنه و بقیه قسمت ها می گردد. عایق دو لایه است و قریب به ۵۰ کیلو ولت را حمل می نماید.

  • پاور به الکترون های محیط تولید لیزر انرژی می دهد و آنها را تحریک می کند.
  • این سیستم نوری، الکتریکی یا شیمیایی است.
  • پاور، محرک الکتریکی ایجاد لیزر در تیوپ های شیشه ای می باشد.
  • پاور با ایجاد ولتاژی قوی در دو سر تیوب رفتن الکترون را به مدار بالاتر می برد و وقتی مجدد به مدار قبلی باز می گردد، نور لیزر تولید می شود.

 

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button