مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

های ولتاژ تست خازن تست فیوز با مولتی متر

///های ولتاژ تست خازن تست فیوز با مولتی متر

های ولتاژ تست خازن تست فیوز با مولتی متر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

های ولتاژ تست خازن تست فیوز با مولتی متر

های ولتاژ تست خازن تست فیوز با مولتی متر  همانگونه که می دانیم پاور دستگاه لیزر مرکزی می باشد برای به وجود آمدن ولتاژ ۲۰۰۰۰ و تحریک الکترون ها در تیوب لیزر است. این بدان معنی است که پاور لیزر از قسمت های مهم دستگاه لیزری است که باید دقت زیادی به آن بکنیم. از مهمترین بخش های  دستگاه لیزر است که به شکل متغیر ولتاژ لازم برای تیوب را جهت ایجاد جریان در لیزر تولید می نماید. بدین ترتیب است که هر تیوب دستگاه لیزر با هر توانی که دارا باشد یک های ولتاژ مخصوص به خود دارد.

اگر جریان های ولتاژ زیاد باشد بسیار خطرناک است. این خطر ممکن است به جان شما آسیب برساند. همیشه کوتاه ترین و کم مقاومت ترین مسیر از انتخاب های الکتریسیته برای عبور می باشد. قوسی که ایجاد گردیده می تواند سوختگی ایجاد کند.

شرکت پارت لیزر برای کامل نمودن و پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان آمادگی دادن های ولتاژ به مشتریان محترم خود است.

شیوه ی تست خازن با مولتی متر :

حالت بالاترین حد مقاومت را برای مولتی متر قرار می دهیم. در این حالت دقت می نمائیم که دست ها با پراب ها در تماس نباشد.  حالا یک مقدار را نمایان می کند و در پایان صفر می گردد. وقتی مولتی متر در حالت بوق قرار گرفته، پراب ها را به این سر و آن سر فیوز متصل می کنیم. حالا باید صدای بوق را خودمان با گوشهای خود بشنویم.
دقت داشته باشید از بستن سیم یا اتصال کوتاه با رسانا های غیر استاندارد که به جای فیوز استفاده می شود، جدا خودداری گردد. این کار بسیار خطرناک است.

نکته تخصصی که در این زمینه وجود دارد، که در بعضی موارد به علت فشاری که بر خازن وارد می گردد، ظرفیتش تغییر می کند. این امر باعث کارکرد نامطلوب های ولتاژ می گردد. ابتدا باید با اندازه گیری خازن با دستگاه ال سی متر یا مولتی مترهایی که قابلیت اندازه گیری خازن را دارا هستند، مقدار ایجاد شده را با مقدار درج شده بر روی خازن مقایسه نمود. این عمل ۲۰ درصد خطا دارد.

های ولتاژ تست خازن تست فیوز با مولتی متر

Laser Device Voltage

 

شناخت ترموفیت :

ابتدا برای شما راجع به ترموفیت می گوییم که ترموفیت از دو واژه ترمو که معنی گرما و فیت معنی اندازه گیری می دهد. این یک لایه پلاستیکی نازک می باشد که در قسمت متصل شدن کابل ها یا سیم ها به یکدیگر یا ورودی به جعبه تقسیم یا همون جانکشن باکس یا گلند تجهیزات به کارگیری می شود.  قبل از متصل کردن کابل که از آن رد کردیم، محلی که باید عایق گردد را با یک تکه ترموفیت پوشش کامل می دهیم. سپس ترموفیت را با یک سشوار حرارت می دهیم. در این زمان آرام آرام ترموفیت روی پوسته کابل می نشیند. با دادن حرارت به مقدار اندازه و سپس سرد کردن، حالت به وجود آمدن یک لایه لاستیکی به روی قطعه می شود که آن را پوشش داده است.

در به کارگیری از ترموفیت در اتصالات بین دو ترانس یا هر گونه اتصالات های ولتاژ، کم کم پنج لایه به کار برده شود.

( های ولتاژ تست خازن تست فیوز با مولتی متر )

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button