مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

نگهداری قطعات دستگاه لیزر حکاکی

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/نگهداری قطعات دستگاه لیزر حکاکی

نگهداری قطعات دستگاه لیزر حکاکی

نگهداری قطعات دستگاه لیزر حکاکی

هسته اصلی دستگاه لیزر حکاکی تیوب لیزر آن می باشد؛ بنابراین نگهداری از آن بسیار مهم است. تیوب لیزرها در دو نوع فلزی و شیشه ای موجود می باشند که تیوب های فلزی نسبت به تیوب های شیشه ای مزایای بیشتری دارند اما به خاطر قیمت بسیار بالای آن نسبت به تیوپ فلزی، طرفداران بیشتری دارد. به دلیل شکنندگی تیوب لیزر شیشه ای بهتر است از آن به بهترین نحو ممکن نگهداری کرد چون یکی از مهمترین قسمتهای  دستگاه لیزر حکاکی می باشد.

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

دستگاه لیزر حکاکی

به چند نکته مهم :

  1. نصب و نگهداری صحیح تیوب لیزر  دستگاه لیزر حکاکی به گونه ای که از تمام قدرت پرتو لیزراستفاده شود و در ارتباط با سیستم خنک کننده آبی باشد.
  2. آب خنک کننده سیستم  دستگاه لیزر حکاکی باید به محض آلوده شدن،تعویض شود درغیراینصورت تیوب لیزر به آسانی ترک می خورد،دمای آب باید بین ۱۵-۱۸ درجه باشد و اگر به ۳۰ درجه افزایش یابد به تدریج قدرت تیوب کاهش می یابد.  آب سرد کننده نه باید خیلی داغ باشد و نه خیلی سرد؛ چون تیوپ لیزر  دستگاه لیزر حکاکی بسیار شکننده است.
  3. اگر رسوب پس از یک دوره نسبتا طولانی در تیوب ها انباشته شده است،بهتر است تیوب لیزر  دستگاه لیزر حکاکی را خارج کنید، آن را با آب شستشو دهید سپس مجددا آن را نصب نمایید.
  4. اطمینان داشته باشد که آینه انتهای تیوب لیزر تمیز باشد.در غیر اینصورت آینه باید با الکل توسط پرسنل حرفه ای تمیز شود تا از قدرت لیزر کاسته نشود.
  5. به منظور جلوگیری از کاهش طول عمر تیوب لیزر،هیچ گاه از پایینترین و بالاترین قدرت لیزر به طور مدوام استفاده نکنید.

large

اما تنها نگهداری از تیوب لیزر  دستگاه لیزر حکاکی کافی نیست و گاهی ممکن است به خاطر تمام شدن طول عمر آن و یا کیفیت پایین مجبور به تعویض آن شوید. در صورتی که قصد خرید تیوب لیزر دارید می توانید با قسمت فروش شرکت روتک مراجعه نمایید و از قیمت تیوب دستگاه لیزر حکاکی اطلاع پیدا کنید.

 

درباره نویسنده:

Call Now Button