مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

نوعی دیگر از دستگاه برش لیزر

///نوعی دیگر از دستگاه برش لیزر

نوعی دیگر از دستگاه برش لیزر

نوعی دیگر از دستگاه برش لیزر

امروز به بررسی  نوعی دیگر از دستگاه برش  لیزر برای برش می پردازیم. سیستم های لیزری CO2، سیستمی است که با آن می توان برش های لیزری بر روی انواع مختلف مواد را انجام داد این سیستم طراحی های پیچیده و برش هایی با جزییات دقیق را  انجام می دهیم. روند کاری این سیستم به این صورت است که طراحی های که بانرم افزار های گرافیگی ایجاد کردیم را در کامپیوتر مربوطه به پرینتر وصل می کنیم  برش می دهیم. این کامپیوتر به دستگاههای برش سیستم لیزری CO2 متصل می باشد و بعد از تنظیم اندازه طرح مورد نظر تصویر را به لیزر انتقال می دهیم و در نهایت سیستم به سادگی طرح شما را روی ماده مورد نظر برش  می دهد.برش بر روی فلزات نیاز به قدرت بالایی دارد که بتوان نفوذ عمیقی برروی فلزات با ضخامتهای مختلف داشته باشند. دراین حالت سیستم های لیزر CO2، برای برش چوب، آکریلیک؛ پلاستیک و پارچه مناسب هستند. بهترین روش برای نشان دادن نحوه کارکرد لیزرهای ما، مقایسه آن با یک پرینتر است. هر دوی اینها از فناوری یکسان استفاده می کنند. ما تصاویری را که معمولا بر روی کاغذ پرینت شده است را می گیریم اما به جای اینکه آن را با پرتوهای لیزر Co2 آتش بزنیم، آن را بر روی طیف گسترده ای از مواد برش زده و حک می کنیم.

مراحل برش:

  1. در یک نرم افزار گرافیکی، شکلی را رسم کرده یا وارد کنید تا بعدا از آن برای برش استفاده شود
  2. دستگاه برای اینکه بفهمد چه خطوطی باید برش بخورد؛ آن را بر روی ۰٫۰۰۱ تنظیم می کنیم.
  3. تصویر را به لیزر می دهیم و ورقه مورد نظر را روی میز کار دستگاه لیزر برش قرار می دهیم.
  4. سیستم تمامی اطلاعات را همانند یک پرینتر می خواند. سرعت و قدرت را در درایور پرینت برای ماده ای که برش بر روی آن انجام می شود تنظیم کنید .

درباره نویسنده:

Call Now Button