مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

نصب آینه لیزر و پیچ های تنظیم دستگاه لیزری

///نصب آینه لیزر و پیچ های تنظیم دستگاه لیزری

نصب آینه لیزر و پیچ های تنظیم دستگاه لیزری

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

نصب آینه لیزر و پیچ های تنظیم دستگاه لیزری

نصب آینه لیزر و پیچ های تنظیم دستگاه لیزری نصب آینه لیزر به صورت ثابت ولی حرکت در دو انتهای کاواک مشکلاتی مثل عدم موازی بودن پرتوها و یا ضعیف شدن توان خروجی لیزر است. آینه ها باید بر روی پایه آینه لیزر متحرک دستگاه لیزر با پیچ تنظیم نصب گردد تا بتوانیم آن را به راحتی حرکت داده و تنظیم نماییم.

همانگونه که می دانیم تهیه یک تنظیم کننده ایده آل که با سیستم خلا کاواک لیزر سازگار باشد بسیار هزینه بر می باشد پس یک راهکار پیشنهادی ارائه می دهیم. با دو قطعه فلز در ابتدا، نگهدارنده ای برای آینه ها می سازیم و دو سوراخ در آنها ایجاد می نماییم.

در تنظیم آینه لیزر درست در وسط آینه لیزر قرار گرفتن اشعه لیزر از تلفات جلوگیری می نماید. و بدین معنی نیست که قرا گرفتن پرتو در حول نواحی مرکزی آینه لیزر نشان دهنده تنظیم نبودن آن باشد. این موضوع برای بهینه سازی خیلی دقیق می باشد.

 

نصب آینه لیزر و پیچ های تنظیم دستگاه لیزری

Mirror laser machine

 

ورقه ای از جنس آلومینیوم انعطاف پذیر برای اتصال آینه ها به کاواک خلا، نیاز است. فویل آلومینیوم را به صورت زیگ زاگ به صورت استوانه ای که قطر سطح مقطع آن برابر با قطر کاواک می باشد تغییر می دهیم و لبه های آن را توسط چسب منعطف مانند چسب آکواریوم می چسبانیم. استوانه انعطاف پذیر ساختگی خود را به آینه چسبانیده و طرف دیگر را به کاواک لیزر می چسبانیم. آینه ها در قطر و جنس های مختلف تولید و عرضه می شوند . بهترین نمونه موجود در بازار ، آینه های فلزی هستند.  تنظیم آینه ها را با قرار دادن پیچ های تنظیم پس از چک کردن عدم نشط گاز به بیرون با روشن کردن لیزر، انجام می دهیم.

توجه داشته باشدکه اگر دستگاه شما در نزدیک آینه ها دارای قدرت و کیفیت بالاتر و دور از آینه ها دارای قدرت و کیفیت کمتر می باشد. البته افت بیش از حد لیزر ممکن است به علت ضعیف شدن تیوب ، کثیف بودن آینه ها یا لنز ، کیفیت بد لنز یا آینه ها ، عدم کارآیی مناسب چیلر و … نیز باشد.

شرکت پارت لیزر برای بهترین خدمات لیزری در خدمت شماست.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button